کد خبر: 85312
A

مرگ دردناک ۲کودک ۳و ۴ساله که در خودرو حبس شدند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، از مرگ دو کودک 3 و 4 ساله در هرسین کرمانشاه در داخل خودروی سمند و خفگی بر اثر گرما خبر داد.

مرگ دردناک  ۲کودک ۳و ۴ساله که در خودرو حبس شدند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر مرگ دو کودک خردسال در یکی از روستاهای شهرستان «هرسین»، تیمی از ماموران به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور پلیس در محل و تحقیقات لازم مشخص شد، یک دختر 3 ساله به نام «دلنیا» و یک پسر 4 ساله به نام «حسین» که دخترخاله و پسرخاله بودند پس از غفلت والدین خود، سوار بر یک دستگاه خودروی سواری سمند متعلق به خانواده یکی از آن ها می شوند.

آمویی تصریح کرد: این دختر و پسر خردسال پس از حضور در داخل خودرو که زیر تابش آفتاب هم قرار داشته است، پس از دقایقی بازی کردن زمانی که قصد خروج از اتومبیل را داشتند در را روی خود بسته می بینند.

وی افزود: تلاش و تقلای بی حاصل دختر و پسر خردسال و خستگی واردشده به آن ها از یک سو و گرمای آفتاب هم از سوی دیگر باعث از حال رفتن آن ها در داخل خودرو می شود.

آمویی تصریح کرد: پس از گذشت بیش از دو ساعت، والدین دلنیا و حسین متوجه غیبت آن ها می شوند و پس از جست وجو، کودکان معصوم خود را در حالی که بی حال و بی حرکت داخل خودرو افتاده اند، پیدا می کنند.آمویی با بیان این که دختر خردسال پیش از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست می دهد، یادآوری کرد: کار احیای پزشکان روی پسر 4 ساله نیز متاسفانه موثر واقع نشد و هر دو کودک در اوج مظلومیت جان باختند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر