کد خبر: 85469
A

ادعاهای عجیب تسنیم درباره جمعیت خیریه امام علی (ع) و اعضای بازداشت شده آن

خبرگزاری تسنیم در گزارشی ادعاهایی را درباره جمعیت خیریه امام علی (ع) مطرح کرد

ادعاهای عجیب تسنیم درباره جمعیت خیریه امام علی (ع) و اعضای بازداشت شده آن
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ خبرگزاری تسنیم در گزارشی ادعاهایی را درباره جمعیت خیریه امام علی (ع) مطرح کرد این در حالی است که هنوز دلایل بازداشت اعضای جمعیت امام علی(ع) مشخص نشده و هیچ کدام از مقامات رسمی توضیحی درباره دلایل این بازداشت ها ارائه نداده اند: 
 
تسنیم در گزارش خود با پیش داوری نوشته است: 

فرد مرتبط با مراکز ضد ایرانی در پوشش موسسه خیریه بازداشت شد، این فرد به نام  ش. م در سال‌های اخیر با تشکیل موسسه‌ای خیریه و در پوشش اقدامات عام‌المنفعه اقدام به شبکه‌سازی برای نفوذ در سطوح مختلف افکارعمومی کرده است. 

وی و عوامل مرتبط با او با سوء استفاده از عناوین مقدس در سایه اجرای برنامه‌های شبه فرهنگی- اجتماعی به ترویج فرهنگ التقاطی پرداخته است.

این فرد همراه با عوامل خود،‌ در طول سال‌های فعالیت موسسه مذکور علاوه بر همراهی با مراکز ضد ایرانی به طرح ادعاهایی مانند مبارزه با تبعیض و همچنین مباحث حقوق‌بشری و مبارزه با فقر و معضلات اجتماعی پرداخته و با هدف تحت فشار قرار دادن کشور و ملت ایران  اقدامات گسترده‌ای را علیه جامعه ایرانی رقم زده است. 

همچنین عناصر اصلی این موسسه علاوه بر توهین به مقدسات و ترویج تفکرات انحرافی ضد دینی  با رسانه‌های معاند و بیگانه همکاری داشته و به  ترویج ابتذال درون گروهی پرداخته‌اند.

گفتنی است چندی پیش حجت السلام رئیسی نیز در اظهاراتی به برخی خیریه‌ها انتقاد و آن‌ها را متهم به اقدامات پلید کرده بود. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر