کد خبر: 85563
A

خانواده‌ها در مکان‌های اعزام مشمولان حاضر نشوند

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کردستان با تاکید بر اینکه سلامت مشمولان اعزام به خدمت مقدس سربازی برای ما در اولویت است، گفت: با توجه به وضعیت پیش آمده ناشی از بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامت مشمولان، خانواده‌ها از حضور در مکان‌های اعزام خودداری کنند.

خانواده‌ها در مکان‌های اعزام مشمولان حاضر نشوند

به گزارش دیده بان ایران؛ سرهنگ علی مجیدی اظهار کرد: در راستای هماهنگی‌های به عمل آمده مشمولان وظیفه عمومی اعزامی اول تیر ماه سال 99 قبل از حضور برای اعزام به خدمت مقدس سربازی در طرح غربالگری پیشگیری از بیماری کرونا شرکت کردند.

 

وی با بیان اینکه تدابیر لازم برای طرح غربالگری در روز اعزام از قبیل تب سنجی و سنجش اکسیژن اندیشیده شده است، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده محوطه اعزام و اتوبوس‌های بدرقه مشمولان نیز با رعایت موارد بهداشتی به طور کامل ضدعفونی شده است.

 

سرهنگ مجیدی با اشاره به ازدحام حضور خانواده‌های مشمولان در محوطه اعزام تصریح کرد: با وجود تذکرات و توصیه‌های لازم از طریق مراجعات حضوری و اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌های گروهی مبنی بر عدم حضور همراه مشمولان در روز اعزام، متأسفانه شاهد حضور خانواده‌ها در مکان اعزام هستیم که با توجه به شیوع بیماری کرونا می‌تواند مشکلاتی را برای خانواده‌ها و افراد حاضر در آن مکان ایجاد کند.

 

وی با تأکید بر اینکه سلامت مشمولان برای ما در اولویت است، توصیه کرد: با توجه به وضعیت اضطراری ناشی از بیماری کرونای این روزهای کشور از این پس به منظور حفظ سلامت فرزندان خود از حضور در مکان‌های اعزام مشمولان جدا خودداری کنند.

 

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: کلیه موارد و پروتکل‌های بهداشتی در مراکز آموزشی و پادگان‌های نظامی و انتظامی مدنظر بوده و به طور کامل رعایت می‌شود.

 

منبع: ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر