کد خبر: 85882
A

محمد علی کامفیروزی به دو سال زندان تعلیقی محکوم شد

؛ محمدعلی کامفیروزی با رأی قاضی شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز به دو سال حبس تعلیقی محکوم شد. این وکیل دادگستری با شکایت سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس، به اتهام توهین به رهبری در خلال یک سخنرانی در جمع دانشجویان دانشگاه شیراز به مناسبت سالروز بزرگداشت ۱۶ آذر در سال ۱۳۹۷، به دو سال زندان محکوم شده است.

محمد علی کامفیروزی به دو سال زندان تعلیقی محکوم شد
به گزارش سایت دیده بان ایران ؛ محمدعلی کامفیروزی با رأی قاضی شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز به دو سال حبس تعلیقی محکوم شد.

این وکیل دادگستری با شکایت سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس، به اتهام توهین به رهبری در خلال یک سخنرانی در جمع دانشجویان دانشگاه شیراز به مناسبت سالروز بزرگداشت ۱۶ آذر در سال ۱۳۹۷، به دو سال زندان محکوم شده است.

اجرای این حکم به مدت پنج سال به حال تعلیق در آمده و نامبرده باید در طول این ۵ سال، ۶۰ بار به شیراز سفر کرده و خود را به مراجع ذیربط معرفی نماید.

محمدعلی کامفیروزی که سابقه ۲ دوره نمایندگی مدیران مسوول در شورای مرکزی نشریات دانشگاهی وزارت علوم را دارد، در سال ۱۳۹۵، از سخنرانان دیدار رمضانی رهبری با دانشجویان بود.

او در آنجا ضمن انتقاد از نقض حقوق شهروندی و آزادی‌های سیاسی-اجتماعی در ایران و پرونده‌سازی و برخوردهای ناشایست با منتقدین، گفته بود که با برخی نظرات رهبری اختلاف نظر دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر