کد خبر: 85913
A

انتقاد محسن هاشمی از شهردار تهران/ آقای حناچی پیگیر کمک‌های دولت برای مترو نیست!

رئیس شورای شهر تهران از افتتاح ۳ پروژه در پایتخت خبر داد و گفت: حناچی چندان پیگیر نقد شدن کمک‌های دولت جهت توسعه حمل و نقل عمومی نبوده است.

انتقاد محسن هاشمی از شهردار تهران/ آقای حناچی پیگیر کمک‌های دولت برای مترو نیست!

به گزارش دیده بان ایران؛ محسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره جلسه هم‌اندیشی برخی از اعضای شورا با مدیران شهری و شهردار پایتخت، اظهار داشت: جلسه هم‌اندیشی تقریبا دو هفته یکبار برگزار می‌شد که تصمیم گرفتیم این جلسه هفتگی برگزار شود که امروز موضوع اصلی آن ارائه گزارش توسط حناچی درباره اولویت‌بندی پروژه‌های سرمایه‌ای بر مبنای اولویت پروژه‌های تحقق‌پذیر بود.

وی افزود: در جلسه هم‌اندیشی امروز سه پروژه زیرگذر پل‌گیشا، پروژه طغرل یا رازی و پروژه صبا مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت که قرار شد  حتماً از شهریور شاهد افتتاح این پروژه‌ها در تهران باشیم.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: البته پروژه طغرل آماده افتتاح است ولی به دلیل اینکه ساختار اجرایی آن چیده نشده به بهره‌برداری نرسیده است. پروژه صبا در خیابان شریعتی به دلیل اختلاف شهرداری با شریک خود به سرانجام نرسیده و قرار شده است که شهردار نسبت به اختلاف حقوقی پیش‌ آمده در این زمینه سریع‌تر تصمیم‌گیری کند.

وی در پاسخ به این پرسش که اخیراً اعلام کرده‌اید شهردار اقدامات لازم را جهت حمایت از شهر انجام نداده است، گفت: به نظرم مصاحبه اخیر من در یکی از رسانه‌ها به درستی دیده نشد. من اعلام کرده بودم که اگر فرصت شهردار بودن به من داده شده بود، فلان کار را می‌کردم.

هاشمی افزود: نقد من دولت بود و اینکه چرا شهردار پیگیر نقد شدن کمک‌های دولت جهت توسعه حمل و نقل عمومی نبوده است.

منبع: خبرآنلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر