کد خبر: 85946
A

جزییات کلاهبرداری با فروش چای غیر قابل مصرف در بسته‌بندی برندهای معروف در کیانشهر تهران

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران از دستگیری دو کلاهبردار خبر داد که چای غیر قابل مصرف را با بسته بندی های برندهای معروف چای به بازار عرضه می‌کردند.

جزییات کلاهبرداری با فروش چای غیر قابل مصرف در بسته‌بندی برندهای معروف در کیانشهر تهران

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران با اعلام این مطلب که گزارشهایی در خصوص تهیه و توزیع چای تقلبی با بسته بندی برندهای معروف بازار به اداره سیزدهم پلیس آگاهی اعلام شد اظهار داشت: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، کارآگاهان پس از انجام تحقیقات اولیه و اطمینان از صحت خبر مذکور موفق به شناسایی انبار بزرگی در منطقه کیانشهر شدند که متهمان از آن انبار به عنوان محل بسته بندی و تهیه چای تقلبی استفاده می کردند.

وی افزود: بررسی های اولیه نشان از این داشت، افراد با همکاری یکدیگر با تهیه چای های فله ای در شرایط کاملاً غیر بهداشتی آن ها را نگهداری و سپس با بسته بندی جدید و مشابه برندهای معروف آنها را برای مصرف به بازار تهران عرضه می کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان در یک عملیات پلیسی هر دو متهم را با دستور قضایی در مخفیگاهشان دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند، گفت: در بازرسی از انبار مورد نظر ۵۰۰کیلو چای فله ای کشف شد.

تقی پور با اشاره به اینکه در آزمایش های صورت گرفته مشخص شد چای مورد استفاده فاقد مصرف انسانی است، تصریح کرد: هر ۲ متهم اظهار داشتند به مدت ۶ ماه است که چای تقلبی را به بازار تهران عرضه می کنند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران در پایان با بیان اینکه متهمان بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال به شرکت های مربوطه خسارت وارد کرده اند، گفت : هر ۲ متهم به منظور انجام تحقیقات تکمیلی با دستور مقام قضایی در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار دارند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر