کد خبر: 86151
A

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران:تمامی جانباختگان در اتاق عمل بیمارستان بودند/ تعداد کشته‌های انفجار کلینیک در شمال تهران به ۱۹ نفر رسید

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه ۶ نفر دیگر به کشته‌شدگان حادثه انفجار و آتش‌سوزی کلینیک درمانی در شمال تهران اضافه شد، گفت:‌ تعداد کشته‌های حادثه به ۱۹ نفر و مصدومان به ۶ نفر رسید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران:تمامی جانباختگان در اتاق عمل بیمارستان بودند/ تعداد کشته‌های انفجار کلینیک در شمال تهران به ۱۹ نفر رسید

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سیدجلال ملکی بامداد چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این ۶ نفر هم در عملیات جست‌وجوی آتش‌نشانان در یکی از اتاق‌ها پیدا شدند.

وی افزود: پنج نفر از این افراد هیچ علایم حیاتی نداشتند و تنها یک مصدوم که حالش وخیم بود به بیمارستان منتقل شد که متاسفانه فوت کرد.

به گفته ملکی ۱۵ نفر از جان‌باختگان زن و چهار نفر مرد هستند و عملیات جست‌وجو همچنان ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: با تلاش آتش‌نشانان ۲۰ نفر از افرادی که در زمان وقوع حادثه در داخل ساختمان حضور داشتند، نجات یافتند و مصدومان نیز به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شدند.

این حادثه حوالی ساعت ۲۱ امشب بر اثر انفجار کپسول اکسیژن رخ داد و وقوع حادثه بلافاصله به سامانه ۱۲۵ اعلام شد؛ ماموران آتش‌نشانی از چهار ایستگاه به محض اطلاع از وقوع آتش‌سوزی در کلینیک سینا به محل اعزام شدند و در ادامه نیز ماموران اورژانس و امدادگران هلال‌احمر نیز در محل حضور یافتند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر