کد خبر: 86226
A

آتش نشانان چند دقیقه‌ای به محل انفجار سینا اطهر رسیدند؟

درپی اعلام برخی اظهارات درمورد زمان حضور آتش نشانان در محل حادثه انفجار و حریق کلینیک سینا اطهر سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران توضیحانی را درباره زمان حضور آتش نشان در محل ارائه کرد.

آتش نشانان چند دقیقه‌ای به محل انفجار سینا اطهر رسیدند؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سید جلال ملکی ، درباره زمان رسیدن آتش نشانان به محل حادثه انفجار و حریق در کلینیک سینا اطهر گفت: پس از تماس با سامانه ۱۲۵ و اعلام وقوع حادثه، ستاد فرماندهی، با توجه به شدت حادثه و گزارش اعلامی در نخستین مرحله آتش نشانان چهار ایستگاه شش، ۶۴، ۸۸ و ۱۰۵ را به محل حادثه اعزام کرد.

وی ادامه داد: برابر مستندات موجود نخستین تیم آتش نشانی حدود پنج دقیقه بعد به محل رسیده و عملیات خود را آغاز کرده است، گروه های دیگر نیزبه فاصله زمانی بسیار کوتاه در محل حاضر شده اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه مستندات و حتی صدای تماس ها با آتش نشانی به همراه ساعت آنها موجود است، گفت: با توجه به بافت معابر در محدوده محل حادثه و نیز حجم ترافیکی که در آن ساعت در منطقه وجود دارد، می توان گفت که آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن به محل رسیده و اقدامات خود را آغاز کرده اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر