کد خبر: 86666
A

ملاقات شرعیِ هر روزه هدایتی در زندان!

زندانیان «تهران بزرگ» یا فشافوییه از شرایط سخت زندگی در زندان صحبت هایی را مطرح کرده بود. ظاهراً در این زندان فقط یک نفر در وضعیت خوبی به سر می برد. او کسی نیست جز "عابر بانک پرسپولیس" زندانیان درباره وضعیت حسین هدایتی؛ ابربدهکار بانکی که دوران محکومیت خود را در این زندان سپری می کند می گویند: حسین هدایتی در واحد سرقت و شرارت قرار دارد. برای واحد، فرش و یخچال و تلویزیون خریده است، سالن واحد را آذین‌بندی کرده. وقتی می‌رود حمام، ۱۶ تا کابین حمام خالی می‌شود

 ملاقات شرعیِ هر روزه هدایتی در زندان!

به گزارش دیده بان ایران؛ زندانیان «تهران بزرگ» یا  فشافوییه از شرایط سخت زندگی در زندان صحبت هایی را مطرح کرده بود. ظاهراً در این زندان فقط یک نفر در وضعیت خوبی به سر می برد.

او کسی نیست جز "عابر بانک پرسپولیس" زندانیان درباره وضعیت حسین هدایتی؛ که دوران محکومیت خود را در این زندان سپری می کند می گویند: حسین هدایتی در واحد سرقت و شرارت قرار دارد. برای واحد، فرش و یخچال و تلویزیون خریده است، سالن واحد را آذین‌بندی کرده. وقتی می‌رود حمام، ۱۶ تا کابین حمام خالی می‌شود. هر روز هم ملاقات شرعی داره در حالی که اینجا ملاقات شرعی برای زندانی ماهی یک بار است.

منبع: روزنامه اعتماد

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر