کد خبر: 86844
A

دیوان عالی کشور حکم اعدام تمجیدی و رجبی را تأیید کرد/ وکیل پرونده: تقاضای اعاده دادرسی می‌دهیم/ تاکنون اجازه ورود به پرونده را نداشته‌ایم

وکیل مدافع سعید تمجیدی و محمد رجبی از تأیید حکم اعدام موکلانش توسط دیوان عالی کشور خبر داد و گفت: با توجه به اینکه پرونده به اجرای احکام ارسال می‌شود، امیدواریم‌ بتوانیم‌ پرونده‌ را مطالعه کنیم و قطعاً تقاضای اعاده دادرسی خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم این حکم را در دیوان عالی نقض کنیم.

دیوان عالی کشور حکم اعدام تمجیدی و رجبی را تأیید کرد/ وکیل پرونده: تقاضای اعاده دادرسی می‌دهیم/ تاکنون اجازه ورود به پرونده را نداشته‌ایم

به گزارش دیده بان ایران؛ مصطفی نیلی، وکیل مدافع سعید تمجیدی و محمد رجبی در خصوص آخرین اخبار از پرونده‌های موکلان خود، اظهار کرد: متأسفانه حکم اعدام موکلان من توسط دیوان عالی کشور، تأیید و به وکلا ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه پرونده به اجرای احکام رفته است، گفت: یکی از وکلای تسخیری آقای تمجیدی و آقای مرادی نسبت به رأی شعبه ۱۵ فرجام‌خواهی کرده بودند و پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شد و در دیوان رسیدگی شد.

نیلی ادامه داد: یک نفر از سه قاضی نظر مخالف با ابرام ‌حکم داشته و مستدل و مستند نظر خود را بیان کرده اما چون دو قاضی دیگر نظر به تأیید حکم داشته‌اند، حکم تأیید و ابرام شده است.

وکیل مدافع سعید تمجیدی و محمد رجبی بیان کرد: ما تاکنون اجازه ورود به پرونده را نداشته‌ایم؛ با توجه به اینکه پرونده به اجرای احکام ارسال می‌شود، امیدواریم‌ بتوانیم‌ پرونده‌ را مطالعه کنیم و قطعاً تقاضای اعاده دادرسی خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم این حکم را در دیوان عالی نقض کنیم.

 

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر