کد خبر: 87315
A

‍ معاون خدمات شهری شهرداری تهران اعلام کرد:اتمام مناسب سازی 110بوستان تاکنون و 22بوستان در سال 99 در دستور کار

‍ معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: تاکنون 110بوستان برای استفاده توان یابان عزیز مناسب سازی شده است و در سال 99 نیز 22 بوستان در دستور کار است.همچنین از 250 میدان و بازار میوه و تره بار در شهر تهران تاکنون 30 بازار مناسب‌سازی شده‌اند و 26 بازار جدید در حال ساخت نیز مناسب‌سازی خواهند شد.

‍ معاون خدمات شهری شهرداری تهران اعلام کرد:اتمام مناسب سازی 110بوستان تاکنون و 22بوستان در سال 99 در دستور کار
‍به گزارش سایت دیده بان ایران؛ معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: تاکنون 110بوستان برای استفاده توان یابان عزیز مناسب سازی شده است و در سال 99 نیز 22 بوستان در دستور کار است.همچنین از 250 میدان و بازار میوه و تره بار در شهر تهران تاکنون 30 بازار مناسب‌سازی شده‌اند و 26 بازار جدید در حال ساخت نیز مناسب‌سازی خواهند شد.

 

وی با بیان این که 250 میدان و بازار میوه و تره بار در شهر تهران وجود دارد، اذعان کرد: با برنامه‌ریزی‌های لازم، تاکنون 30 بازار مناسب‌سازی شده‌اند و 26 بازار جدید در حال ساخت نیز مناسب‌سازی خواهند .

 

علی‌اصغر عین‌القضات، مشاور معاونت شهرسازی و معماری شهرداری در امور توان یابان نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات معاونت خدمات شهری در راستای مناسب سازی ها، گفت:معاونت خدمات شهری یکی از معاونت هایی است که پیش از اعلام  شیوه نامه و دستورالعمل های قانونی اقدامات خوبی را در جهت مناسب سازی بوستان ها و میادین آغاز و اجرایی کرده است.
مشاور معاونت شهرسازی و معماری شهرداری در امور توان یابان اظهار کرد: با برنامه ریزی های لازم برای چهار معاونت شهرداری تهران، مشاورانی برای معلولین تعیین گردیده است . همچنین برای حفظ کرامت انسانی معلولین و توان یابان عزیز نماینده ای از سوی انجمن ناشنوایان ایران نیز معرفی شده است که همراه ما در این راه خواهد بود.

 

گفتنی است در جریان این جلسه مدیران عامل سازمان بوستان ها،میادین میوه و تره بار و زیباسازی به ارائه گزارشاتی پیرامون برنامه ها و اقداماتشان در راستای مناسب سازی ها پرداختند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر