کد خبر: 87506
A
رییس قوه قضاییه تاکید کرد:

ابراهیم رئیسی: اعتراض را باید شنید؛ قضات نسبت به جرایم خشن حساس باشند/ خط قرمز ما اغتشاش است

رئیس قوه قضائیه گفت: نهادها، دستگاه‌ها، تعاونی‌ها و اشخاص دیگر بدانند در این دوره به هیچ فرد یا نهادی اجازه داده نخواهد شد که به سرمایه های ملی تجاوز کند

ابراهیم رئیسی: اعتراض را باید شنید؛ قضات نسبت به جرایم خشن حساس باشند/ خط قرمز ما اغتشاش است

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضائیه گفت: رأی اخیر دیوانعالی کشور مبنی بر بازپس‌گیری منابع طبیعی تصاحب شده در گلستان توسط دادگستری در سه دهه قبل، این پیام را دارد که در حفظ حقوق عامه خط قرمز نداریم.

وی ادامه داد: نهادها، دستگاه‌ها، تعاونی‌ها و اشخاص دیگر هم بدانند در این دوره به هیچ فرد یا نهادی اجازه داده نخواهد شد که به سرمایه های ملی تجاوز کند. تضییع حقوق عامه از هیچ‌کس پذیرفته نیست.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه نظام دادرسی در دستگاه قضائی مبتنی بر ادله و اقتضای حق و عدل است گفت: ظرفیتهای قانونی و فرآیند دادرسی هم تضمین کننده حقوق عامه است هم ضامن حقوق اصحاب دعوا و متهم؛ فضاسازیها و جوسازیها تاثیرگذار نیست. بنای دستگاه قضائی بر صدور رأی بر مبنای شرع و قانون است.

رئیسی با تأکید دوباره بر اینکه بین اعتراض و اغتشاش فرق قائلیم گفت: اعتراض را باید شنید اما خط قرمز ما اغتشاش و ناامنی و به هم ریختن کشور است. همکاران قضائی در سراسر کشور نسبت به جرایم خشن حساس باشند و با برخورد قاطع نگذارند افراد شرور و متجاسر به قانون میدان پیدا کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر