کد خبر: 87584
A

نماینده مجلس: اگر می خواهیم ارتباط بین نظام، مردم حفظ شود، باید به سمتی برویم که مردم احساس کنند قانون برای همه است

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از راه‌های برون رفت مملکت از سختی و مشکلات رفتن به سمت برخورد با کسانی است که چه تحت عنوان دانه درشت و چه در شکل‌های دیگری مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین و دلسرد می‌کنند.

نماینده مجلس: اگر می خواهیم ارتباط بین نظام، مردم حفظ شود، باید به سمتی برویم که مردم احساس کنند قانون برای همه است

به گزارش دیده بان ایران؛ «سیدمحمد موحد»، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، درباره برنامه‌های کمیسیون قضایی گفت: هنوز کمیسیون شکل نگرفته و بعد از شکل‌گیری، سیاست‌ها و برنامه‌های آن ابلاغ می شود اما به طور قطع یکی از وظایف کمیسیون قضایی، برخورد با دانه درشت‌هاست. در حققیت یکی از راه‌های برون رفت مملکت از سختی و مشکلات رفتن به سمت برخورد با کسانی است که چه تحت عنوان دانه درشت و چه در شکل‌های دیگری، مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین و دلسرد می‌کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: اگر بخواهیم کمافی‌السابق ارتباط بین نظام، مردم و انقلاب مانند همیشه باشد، باید به سمتی برویم که مردم احساس کنند قانون برای همه است و اینگونه نیست که عده‌ای احساس کنند، در چتر خاصی قرار دارند. همچنین قرار نیست کسی قدرت و توان ورود به حوزه مردم را نداشته باشد چراکه همه در مقابل قانون یکسان هستند و باید به عنوان یک وظیفه به آن توجه شود.

موحد ضمن تاکید بر اینکه طرح برخورد با دانه درشت‎ها در راستای شعار فسادستیزی است، تصریح کرد: مبارزه با فساد یک تکلیف است و باید به عنوان یک تکلیف به آن توجه شود؛ در واقع باید به گونه‌ای به این تکلیف عمل کنیم که آثارش در جامعه برای مردم و نظام مشخص شود.

منبع: برنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر