کد خبر: 87887
A

ملاک زیبایی چهره زنان در کشور‌های مختلف چیست؟

ملاک و معیار‌های زیبایی چهره در کشور‌های مختلف با هم فرق دارد، تعریف زیبایی در سراسر دنیا متفاوت است یعنی هر کشور برای زیبایی فاکتور‌های خاصی دارد.

ملاک زیبایی چهره زنان در کشور‌های مختلف چیست؟
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مردم سراسر دنیا تعریف خاصی برای زیبایی دارند به این ترتیب در کشور‌های مختلف ملاک‌ها و معیار‌های متفاوتی برای زیبایی زنان وجود دارد که در این مطلب با آن‌ها آشنا میشوید. استاندارد‌های زیبایی در فرهنگ‌های مختلف میتواند ملاک‌های عجیبی باشد که با گذشت سال‌ها تغییر کند.

ملاک زیبایی در کشور مکزیک

ابرو‌های طبیعی و دست نخورده ملاک زیبایی زنان در مکزیک است، خانم‌هایی که ابرو‌های پر دارند در این کشور زیبا شناخته میشوند به همین دلیل بیشتر خانم‌ها در مکزیک ابرو‌های دست نخورده‌ای دارند.

ملاک زیبایی در کشور‌های آسیایی

در کشور‌های آسیایی داشتن پوست سفید فاکتور زیبایی زنان است و خانم‌هایی که پوست‌های برنزه و تیره‌ای دارند را به هیچ عنوان زیبا نمیدانند، مراقبت از پوست برای زنان آسیایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

ملاک زیبایی در کره جنوبی

برای مردم کره جنوبی زیبایی چشم‌ها بسیار اهمیت دارد، پرطرفدار‌ترین عمل جراحی بین آن‌ها جراحی پلک چشم است. آن‌ها با این عمل جراحی پلک چشم شان را کمی گود میکنند تا به فاکتور زیبایی کشورشان نزدیک شوند.
 

ملاک زیبایی در ونزوئلا

در کشور ونزوئلا برعکس کشور‌های دیگر زنان لاغر را نمیپسندند و زیبا به حساب نمی‌آورند، خانم‌های سایز بزرگ و تپل در این کشور زیبا محسوب میشوند طوری که زنان ونزوئلا برای رسیدن به این فاکتور زیبایی دست به هر کاری میزنند

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر