کد خبر: 87901
A

شهریور ماه؛ آرمان دوباره به اتهام قتل غزاله محاکمه می شود

آرمان، پسر جوانی که متهم به قتل دختر جوانی به نام غزاله است، پس از توقف اجرای حکمش و قبول درخواست اعاده دادرسی، 22‌شهریور دوباره محاکمه می‌شود.

شهریور ماه؛ آرمان دوباره به اتهام قتل غزاله محاکمه می شود

به گزارش دیده بان ایران؛ تحقیقات جنایی در این پرونده جنجالی از ۱۲‌بهمن ۹۲ با ناپدید شدن دختر جوانی به نام غزاله آغاز شد. آن‌طور که خانواده غزاله به پلیس گفته بودند، دخترشان برای رفتن به مطب دکتر از خانه بیرون رفته و دیگر بازنگشته بود.

پلیس با بررسی تماس‌های غزاله متوجه شد، او روز ناپدید شدنش با پسری به نام آرمان تماس داشته است. با کشف این سرنخ آرمان دستگیر شد و در تحقیقات به قتل غزاله اعتراف کرد و گفت: من و غزاله چندی قبل در سفری که همراه خانواده‌هایمان به ترکیه رفته بودیم، آشنا شدیم.

ارتباط‌مان ادامه داشت تا این‌که غزاله تصمیم گرفته از ایران برود. روز حادثه برای صحبت به خانه‌مان آمد که با هم بحث کردیم. او را هل دادم. روی زمین افتاد و بیهوش شد. بعد با میله چند ضربه به سرش زده و جسدش را در چمدان گذاشته و از خانه بیرون بردم و داخل سطل زباله در خیابان میرداماد انداختم.

در حالی که جسد غزاله پیدا نشد، آرمان پای میز محاکمه قرار گرفت و این بار اعترافات قبلی‌اش را رد کرد و گفت: من غزاله را نکشتم. او هنگام خروج از خانه از پله‌ها سقوط کرد.

سرانجام برای پسر جوان حکم قصاص صادر و در دیوان‌عالی کشور تائید شد.

با گذشت شش سال از قتل، نام آرمان در فهرست اعدامی‌ها قرار گرفت اما در روز اجرای حکم، پدر و مادر غزاله یک ماه به او فرصت دادند تا اعلام کند جسد غزاله را کجا مخفی کرده است. در این فرصت وکیل آرمان به خاطر ابهامات پرونده، درخواست اعاده دادرسی را مطرح کرد که قبول شد و با نظر قضات دیوان‌عالی کشور، پرونده برای رسیدگی دوباره به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. قرار است آرمان ۲۲شهریور امسال دوباره در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شود.

منبع: جام جم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر