کد خبر: 87939
A

عضو سابق شورای شهر تهران ادعا کرد: مدرکی دال بر بدهی ۵۰ هزار میلیاردی قالیباف ندارند/ اگر دارند مدرک رو کنند! آماده مناظره هستم/ اعضای شورای شهر پنجم فقط دروغ می گویند

عضو سابق شورای شهر تهران گفت: شورای پنجم تنها وعده دادند و ادعاهایشان در خصوص بدهی شهرداری پیشین بدون سند و مدرک است و اکنون به‌دنبال آن هستند تا با عوام‌فریبی و دروغ برای یک دوره دیگر مردم را به‌سمت خود بکشانند.

عضو سابق شورای شهر تهران ادعا کرد: مدرکی دال بر بدهی ۵۰ هزار میلیاردی قالیباف ندارند/ اگر دارند مدرک رو کنند! آماده مناظره هستم/ اعضای شورای شهر پنجم فقط دروغ می گویند

به گزارش دیده بان ایران؛ ابوالفضل قناعتی در ارتباط با وعده‌های مطرح شده از سوی شورای پنجم در آخرین سال فعالیت این دوره شورای شهر اظهار کرد: شورای شهری‌ها همچون رئیس جمهور اصلاح‌طلب‌شان که وعده داده بود دلار را ارزان و سفره‌های مردم را رنگین می‌کند و کاری هم نکرد اقدام مفیدی انجام ندادند و تنها از او یاد گرفتند که در سال آخر با فعالیتشان که منتهی به انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر است با عوام‌فریبی و شعار محوری مردم را به سمت خود بکشانند.

وی با اشاره به این مطلب که عوام‌فریبی و دروغ‌پراکنی توهین به مردم است، گفت: مردم ما افرادی بالغ و عاقل هستند و قطعاً در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر افرادی را انتخاب خواهند کرد که قول و عمل‌شان یکی بوده و سابقه آنها شاهدی بر این مدعاست.

عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: شورای پنجم در تحقق هیچ یک از اهدافشان موفق نبودند که نمونه بارز آن بحث شفاف‌سازی است که تاکنون حتی یک مورد از قراردادهای شهرداری تهران در این خصوص شفاف نشده است.

قناعتی با اشاره به این مطلب که شورای پنجم در این دوره از ابتدا هم قراری مبنی بر پاسخگویی به مردم نداشت، گفت: در این چهار سال این افراد در مرکز پیروزی‌شان نشسته و اکنون که عمر فعالیت آنها به پایان خود نزدیک می‌شود نیاز به قدرت را احساس کرده و به‌دنبال آن هستند که با فریب مردم چهار سال دیگر این جایگاه را حفظ کنند.

عضو دوره چهارم شورای اسلامی شهر تهران در ادامه از ادعای مدیریت شهری فعلی مبنی بر بدهی ۵۰ هزار میلیاردی شهردار پیشین تهران سخن به میان آورد و گفت: من با آقای میرلوحی (عضو شورای اسلامی شهر تهران) مناظره‌ای داشتم و به ایشان عنوان کردم که اگر در این خصوص اسنادی دارید ارائه دهید. اعضای شورا در دوره پنجم عادت دارند که بدون مدرک و اطلاعات فرافکنی کنند.

وی افزود: طبیعتاً در طول بیش از سه سال از عمر شورای پنجم اگر مدرکی وجود داشت قطعاً ارائه شده بود ولی با این وجود من همچنان اصرار دارم که پیگیری این موضوع امری لازم است و بخشی از وظیفه نظارتی شورا است که باید آن را پیگیری کنند.

قناعتی در ادامه در خصوص وعده‌های شورای شهر پنجم که در سال پایانی فعالیتش ارائه می‌شود و نتیجه آن می‌تواند در انتخابات آینده تأثیرگذار باشد نیز گفت: من اعلام می‌کنم آمادگی مناظره با هر یکی از اعضای فعلی شورای شهر را دارم تا مشخص شود این کارها را با چه سرمایه، منابع درآمدی و هزینه‌ای قرار است انجام دهند. این که ما به مردم بگوییم که فلان کار را انجام می‌دهیم ولی از عهده آن بر نیاییم کار دشواری نیست، جز بدبین کردن مردم به نظام نتیجه دیگری هم ندارد. این اقدام اگر این آگاهانه باشد حرکت در مسیر دشمن است و اگر در راستای منافع شخصی باشد آن هم که بحث دیگری است.

این عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با تحقق وعده افتتاح یک ایستگاه مترو در هر ماه از سوی مدیریت شهری نیز گفت: تمامی ایستگاه‌ها در خط ۶ و ۷ از قبل افتتاح شده و تنها موضوع سیگنالینگ و هواکش آن است که نیاز به خرید دستگاه‌ها و نصب آن وجود دارد. اقدامات بخش سیویل و کارهای سخت افزاری مهم پیش از این به انجام رسیده است.

وی تصریح کرد: البته افتتاح یک ایستگاه در هر ماه با وجود شرایطی که اعلام شد خود کار مفیدی است که ما نیز از آن استقبال می‌کنیم.

منبع: آنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر