کد خبر: 88014
A

تعقیب و گریز و شلیک گلوله در خط ویژه آزادی

پلیس تهران جزئیات تعقیب و گریز و شلیک در محدوده میدان فتح و خط ویژه آزادی را تشریح کرد.

تعقیب و گریز و شلیک گلوله در خط ویژه آزادی

به گزارش دیده بان ایران؛ رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران از عملیات تعقیب و گریز و دستگیری راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سمند خبر داد.

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی در تشریح این خبر گفت: ساعت 17:30 دقیقه سی و یکم تیر اکیپی از کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی و انجام ماموریت در محدوده اتوبان آزادگان به راننده و یک سرنشین یک دستگاه خودروی سمند که قسمت سریال پلاک خودرو را با یک تکه آهن پوشانده بودند، مظنون شدند.

وی افزود : پس ازهماهنگی لازم با مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی کارآگاهان از طریق بلندگو به راننده خودروی سمند دستور توقف داده که وی بلافاصله پس از شنیدن دستور پلیس با افزایش سرعت فرار و با لایی کشی در بین خودروهای عبوری باعث رعب و وحشت شهروندان شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: مجددا به راننده سمند دستور توقف داده شد که وی بدون توجه به فرمان پلیس وارد میدان فتح و خط ویژه آزادی شده که افسر اکیپ با توجه به سرعت بالا و حرکات مخاطره آمیز راننده برای جلوگیری از خسارت های احتمالی چند تیر هوایی شلیک کرد و در ادامه هم با توجه به ادامه فرار متهمان به لاستیک عقب خودرو شلیک کرد.

کارآگاه گزافی گفت : با اصابت گلوله به لاستیک ها ، خودرو پس از طی مسافتی متوقف و راننده به نام اکبر و سرنشین به نام مرتضی دستگیر شدند.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی در پایان گفت: پس از بررسی خودرو و مشخص شدن پلاک اصلی خودرو ، متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری 108 نواب شدند.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر