کد خبر: 88036
A

نامه جمعی از معلمان سواد آموزی خطاب به رئیس مجلس/ تبعیض در استخدام را برطرف کنید

جمعی از معلمان نهضت سواد آموزی در نامه ای به رئیس مجلس خواستار رفع تبعیض در استخدام خود شدند.

نامه جمعی از معلمان سواد آموزی خطاب به رئیس مجلس/ تبعیض در استخدام را برطرف کنید
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ جمعی از معلمان نهضت سواد آموزی در نامه ای به رئیس مجلس خواستار رفع تبعیض در استخدام خود شدند.
 
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی 
 
سلام علیکم 
احتراما به استحضار میرساند.ما آموزش‌دهندگان نهضت سواد آموزی با توجه به تبعیض بوجود آمده در تصویب طرح استخدام نیروهای حق التدریس و پیش دبستانی و سرباز معلمین و آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی که در این طرح فقط آموزش دهندگان مجاب به آزمون ورودی دانشگاه فرهنگیان گشته اند ،از حضرتعالی ومجلس محترم شورای اسلام  در خواست حذف نتیجه  این آزمون ناعادلانه و مانند سه گروه مذکور و موکول آن به پایان دوره آموزشی در دانشگاه فرهنگیان را داریم ،زیرا برتری آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی نسبت به سه گروه دیگر بدین شرح است :
 
1-آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی حقوق خود را از طریق سازد کار دولتی دریافت نموده اند.اما  گروهای دیگر حقوق خود را از طریق شرکت ها وانجمن ها و کار فرمایان دیگر دریافت نموده اند این چه قانون وعدالتی است که شما ازش دفاع می کنید.

 

2-آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی به درد آموزان ولی سوادان آموزش داده اند  اما گروه های دیگر به نو آموزان آموزش داده اند.

 

3-آموزش دهندگان نهضت سواد اموزی آزمون آنلاین ودشوار جهاد دانشگاهی را با موفقیت گذرانده اند اما گروه های دیگر در هیچ آزمونی شرکت نکرده اند.

 

4-پرونده آموزش دهندگان نهضت توسط کارگروه استانی مورد بررسی قرار گرفته است اما گروه های دیگر در این زمینه هیچگونه تحقیق وبررسی نداشته اند .

 

واما در پایان 
آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی در سال تحصیلی 98-99 که به دلیل شیوع کرونا سالی پر مشقت برای معلمین بود آموزش وپرورش را تنها نگذاشتند تا کمبود ونقصان وخللی در آموزش بوجود نیاید لذا شایسته است طرح یک فوریت حذف نتیجه  آزمون آموزش دهندگان مورد موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد.

 

با تشکر معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر