کد خبر: 88890
A

پلیس: سها رضا نژاد در دو مرحله قرص خواب مصرف کرده بود/محل حادثه ۸۰۰ تا هزار متر از محل کمپ فاصله دارد

رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: با توجه به شخصیت این دختر و شواهد موجود از عکس های این فرد که شخصیتی کاملا نترس و بی باک داشت، دور شدنش از محل کمپ دور از انتظار نبود.

پلیس: سها رضا نژاد در دو مرحله قرص خواب مصرف کرده بود/محل حادثه ۸۰۰ تا هزار متر از محل کمپ فاصله دارد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سرهنگ مجتبی مروتی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص آخرین اخبار مربوط به «سها رضا نژاد» دختر کوهنورد اهل کرج که حدودا یک ماه گذشته در ارتفاعات جهان نما مفقود شده بود و اکنون جسد منتسب به وی در این منطقه پیدا شده است اظهار کرد: با توجه به بازتابی که این پرونده در شبکه های اجتماعی داشت شخصا تمام ابعاد این پرونده را بررسی کردم و بر اساس تحقیقات انجام شده در روزهای ابتدایی مفقودی این فرد هیچ انگیزه ایی مبنی بر رخ دادن جنایت در مورد این دختر کوهنورد کشف نشد و مطمئنا همه افراد حاضر در گروه کوه نوردی به طور همزمان نمیتوانند موضوعی را کتمان کنند و محتمل ترین فرضیه، با توجه به طبیعت خشن آن منطقه حادثه سقوط از ارتفاع بود.

وی تاکید کرد: «سها رضا نژاد» در دو مرحله قرص خواب مصرف کرده بود.

سرهنگ مروتی در پاسخ به اینکه بین محل کشف جسد تا محل استقرار کمپ فاصله زیادی وجود دارد توضیح داد: ما فرضیه ایی ۵ کیلومتری برای این حادثه در نظر گرفته بودیم که پس از کشف جسد متوجه شدیم که محل حادثه ۸۰۰ تا هزار متر از محل کمپ فاصله دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: با توجه به شخصیت این دختر و شواهد موجود از عکس های این فرد که شخصیتی کاملا نترس و بی باک داشت، دور شدنش از محل کمپ دور از انتظار نبود.

وی افزود: متاسفانه در این پرونده همه افراد اعم از فال گیر و غیره نظر می دادند اما مستندات و حرف های مقامات رسمی را باور نمیکردند و درفضای مجازی امکانات استان را زیر سوال بردند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر