کد خبر: 88935
A

قوه قضاییه: داماد وزیر سابق ممنوع الخروج بود و با پاسپورت دیگری از کشور خارج شده است/ اشرف ریاحی: قانونی از کشور خارج شدم

اشرف ریاحی اخیراً در گفت و گو با یکی از رسانه های فارسی زبان خارج از کشور عنوان کرده بود که به صورت قانونی از کشور خارج شده است.

قوه قضاییه: داماد وزیر سابق ممنوع الخروج بود و با پاسپورت دیگری از کشور خارج شده است/ اشرف ریاحی: قانونی از کشور خارج شدم

به گزارش دیده بان ایران،  غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری امروز درباره پرونده پتروشیمی و متهمان متواری این پرونده و اینکه قوه قضاییه در این زمینه چه اقدامی انجام داده است، گفت: این افراد در خارج از کشورند. سه نفر از اینها قبل از تشکیل پرونده در خارج از کشور بودند و زمانی که پرونده تشکیل شده آنها در ایران حضور نداشتند. یک نفر از آنها زمانی که پرونده در دادسرا مطرح بود یعنی اقای شریفی از کشور خارج شده و چون قرار مجرمیت صادر نشده بود ممنوع الخروج نبوده است و نفر دیگر اقای ریاحی اخیرا خارج شده و ممنوع الخروج بوده و ظاهرا با اسناد جعلی و با پاسپورت دیگری از کشور خارج شده است. ما بارها اعلام کردیم افرادی که تحت تعقیب نظام قضایی ما هستند به ویژه در جرایم اقتصادی و مالی از طریق پلیس بین الملل و اینترپل اقدامات لازم انجام شده است و امیدواریم با همکاری پلیس اینترپل به کشور برگردند و ضمن اینکه عدم حضور انها مانع رسیدگی نیست و دادگاه حکم خود را صادر خواهد کرد و اگر حکم محکومیتی صادر شد و در حوزه استرداد و جزای نقدی و رد مال از اموال داخل کشور انها حکم اجرا و استیفا می شود.

گفتنی است اشرف ریاحی اخیراً در گفت و گو با یکی از رسانه های فارسی زبان خارج از کشور عنوان کرده بود که به صورت قانونی از کشور خارج شده است.

 

منبع: دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر