کد خبر: 89390
A

محمدجواد حق‌شناس رقیب محسن هاشمی شد؟

امروز جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر تهران به انتخابات هییت رئیسه شورای شهر تهران اختصاص داشت.

محمدجواد حق‌شناس رقیب محسن هاشمی شد؟

به گزارش دیده بان ایران؛ آن زمان که محسن هاشمی آمادگی خود را برای کسوت شهرداری تهران اعلام کرد، اعضای شورای شهر مخالفت کردند و دلیل مخالفت خود را شخص هاشمی می دانستند.آنها معتقد بودند که هاشمی همچون نخ تسبیح است و اعضای شورای شهر را بهم وصل می کند و کسی به جز او نمی تواند در جایگاه رئیس شورای شهر انسجام پارلمان شهری پایتخت را را تضمین کند. به همین دلیل هاشمی سه سال بر صندلی سبز ریاست تکیه زد.


اما در سال آخر فعالیت اصلاح طلبان شورای شهر زمزمه ها حاکی از این است که محمدجوادحق شناس نیز قرار است برای رییس شورای شهر تهران اعلام آمادگی کرده و رقیب هاشمی شود.

 

طبق گمانه زنی ها؛ با کناره گیری بهاره آروین از هیئت رییسه، ناهید خدا کرمی، زهرا نژادبهرام، شهربانو امانی و الهام فخاری نیز جهت رسیدن به صندلی های منشی هیئت رییسه با هم رقابت می کنند. از سوی دیگر مجید فراهانی نیز با ابراهیم امینی جهت رسیدن به کسوت نائب رئیسی شورای شهر تهران رقابت خواهند کرد.

گفتنی است؛ سخنگو و خزانه دار شورای شهر برای دو سال انتخاب می شود به همین دلیل سیدحسن رسولی، خزانه دار و علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران باقی خواهند ماند.

 

منبع: رکنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر