کد خبر: 89526
A

جزئیات" امر به معروف مأمور پلیس" در مترو/ پلیس: برای ما کشف حجاب با اختلاس و کلاهبرداری هیچ فرقی ندارد

رئیس پلیس مترو پایتخت با تشریح جزئیات امر به معروف مأمور پلیس در متروی شهدا گفت: ستوان حامد بامداد با هوشمندی، درایت و قاطعیت به زنی که کشف حجاب کرده بود تذکر لسانی داد و صحنه را مدیریت کرد.

جزئیات" امر به معروف مأمور پلیس" در مترو/ پلیس: برای ما کشف حجاب با اختلاس و کلاهبرداری هیچ فرقی ندارد

به گزارش دیده بان ایران؛ سرهنگ سعید عطاءالهی رئیس پلیس مترو پایتخت در تشریح جزئیات فیلمی که از امر به معروف یک مأمور پلیس مترو در فضای مجازی منتشر شده است، گفت:‌ این قضیه در ساعت 20:11 مورخه 19 مرداد در سالن متروی شهدا ورودی به سمت کلاهدوز اتفاق افتاده است.

رئیس پلیس مترو پایتخت تصریح کرد: با مراجعه یکی از شهروندان و اعلام این موضوع که یک خانم در سکوی کلاهدوز اقدام به کشف حجاب کرده و در مقابل آمران به معروف مقاومت کرده و اقدام به جوسازی و فضاسازی کرده است مأمور پلیس برای مدیریت صحنه و حمایت از آمر به معروف به محل اعزام می‌شود.

سرهنگ عطاءالهی تصریح کرد: مأمور مذکور که ستوان (حامد بامداد)‌ نام دارد بر اساس وظایف قانونی خود به شخص خاطی مراجعه کرده و تذکر می‌دهد که شال را سرش کند اما این فرد با فرافکنی، جوسازی و عملیات روانی و سخنانی مبنی بر اینکه شماها باید بروید اختلاس‌گران را بگیرید؛ مشکل شما کشف حجاب من است و جملات این چنینی سعی در تشویش اذهان عمومی دارد اما مأمور پلیس با هوشمندی،‌ درایت و قاطعیت و سعه‌صدر به تذکر لسانی خود ادامه می‌دهد و صحنه را مدیریت می‌کند تا جایی که زنی که کشف حجاب کرده شالش را بر روی سر قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: مأمور در مواجهه با توجیهات زنی که کشف حجاب کرده می‌گوید که شما جرم مشهود انجام داده‌اید و برای پلیس کشف حجاب جرم است و هیچ فرقی ندارد که هنجارشکنی باشد یا اختلاس و کلاهبرداری.

وی در پاسخ به دیگر پرسش در خصوص وظیفه مأموران پلیس مترو در مواجهه با بی‌حجابی و بدحجابی اعلام کرد: پلیس بر اساس وظایف ذاتی خود با کشف حجاب و هرگونه هنجارشکنی برابر قانون مقابله کرده و با کسانی که حریم جامعه را رعایت نکنند قطعا برخورد خواهد کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر