کد خبر: 90006
A

فردی که تحریریه دیده بان ایران را برای انتشار خبر تجاوز سریالی اَش تهدید به شکایت کرده بود بازداشت شد/ «ک . الف»‌ که بود؟

سردار رحیمی گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی تهران با رصد فضای مجازی با شکایت‌های متعددی روبرو شدند که نشان می‌داد فردی به نام «ک. الف» با فریب دختران دانشجو و کشاندن آنها به خانه خود اقدام به آزار و اذیت آنان کرده است.

فردی که تحریریه دیده بان ایران را برای انتشار خبر تجاوز سریالی اَش تهدید به شکایت کرده بود بازداشت شد/ «ک . الف»‌ که بود؟

به گزارش دیده بان ایران؛ سردار حسین رحیمی در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت: متهمی که در روزهای گذشته شکایات زیادی علیه او از جانب قربانیانش در فضای مجازی مطرح شده بود توسط پلیس امنیت عمومی پایتخت دستگیر شد.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی تهران با رصد فضای مجازی با شکایت‌های متعددی روبرو شدند که نشان می‌داد فردی به نام «ک. الف» با فریب دختران دانشجو و کشاندن آنها به خانه خود اقدام به آزار و اذیت آنان کرده است.

رئیس پلیس پایتخت گفت: با توجه به حجم شکایت‌ها و جریحه‌دار شدن احساسات عمومی جامعه تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه آغاز و در نهایت متهم دستگیر شد.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه متهم در بازداشت پلیس به سر می‌برد، بیان داشت: تمام شاکیان با اطمینان از محفوظ ماندن هویتشان در نزد پلیس می‌توانند برای طرح شکایت به پلیس امنیت عمومی واقع در انتهای خیابان مطهری، خیابان سروش مراجعه کنند.

کیوان امام وردی در اطراف میدان انقلاب، کتابفروشی داشته و با ارتباط و اغفال شماری از دانشجویان دختر پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران در سال‌های اخیر، به تعدادی از دانشجویان این مجموعه، تجاوز کرده است.

طی چند روز گذشتهادعایی با عنوان «تجاوز سریالی» در توییتر مطرح شد که بواسطه آن برخی کاربران فضای مجازی در توییتر با انتشار اسکرین‌شات‌هایی از مکالمات خود با فردی که حالا متجاوز سریالی خوانده می‌شود از تعرض‌های شخصی این فرد نسبت به خود نوشته بودند.

پس از انتشار این گزارش در رسانه های مختلف؛ فرد مورد نظر با تماس با تحریریه دیده بان ایران خواستار حذف خبر از روی سایت شد و وقتی با پاسخ مخالف تحریریه مواجه شد، شروع به فحاشی و تهدید کرد.

گفتنی است به دنبال تماس این فر با برخی رسانه ها، این سایت ها گزارش مورد اشاره را از روی خروجی خود حذف کرده بودند.

در همین رابطه بخوانید:

متجاوز سریالی تهران کیست؟/ آیا ک -الف بازداشت شده است؟

ماجرای ادعای آزارجنسیِ سریالی آقای الف در فضای مجازی چه بود؟

اظهارنظر استادیار گروه هنر‌های نمایشی دانشگاه تهران درباره تجاوز سریالی آقای الف/ حراست دانشگاه درحال پیگیری این موضوع است/ شاکیان این فرد از دانشگاه‌های دیگر هم هستند

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر