کد خبر: 90262
A

سیدحسن آقامیری: ما بودیم، می‌گذاشتیم حُر برگردد؟/ چند نفر را دق دادید؟

این روحانی خلع لباس شده گفت: «حر می‌خواهد بیاید این طرف. ما بودیم، می‌گذاشتیم؟ ما یک نفر دو تا ترانه خوانده، راهش نمی‌دهیم یا می‌آید، اجازه نمی‌دهیم برو یا خودمان می‌آوریمش اما دقش می‌دهیم یا بازیگری را آورده‌ایم که ۴ تا فیلم زمان شاه بازی کرده، بعد برنامه زنده را قطع می‌کنیم... چند نفر را دق دادید... ما اگر کربلا بودیم و حر می‌خواست بازگردد، می‌پذیرفتیم؟

سیدحسن آقامیری: ما بودیم، می‌گذاشتیم حُر  برگردد؟/ چند نفر را دق دادید؟

به گزارش دیده بان ایران؛ سیدحسن آقامیری به سخنرانی‌های تابوشکنانه‌اش معروف است. این روزها از روحانی خلع لباس شده‌ای که میان جوانان طرفدارانی بسیار دارد و پای پست‌های اینستاگرامی‌اش اظهارنظرها و تایید‌های به اصطلاح سلبریتی‌هایی هم دیده می‌شود، سخنرانی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که مربوط به همین ایام عزاداری است. او اگرچه بدون لباس روحانیتی که سال ۹۷ به‌ صورت دایم از پوشیدن آن خلع شد اما بار دیگر به ‌اصطلاح به منبر رفته و در بخشی از سخنرانی‌اش‌ از «حر» گفته است؛ حری که دستورات بن‌زیاد را مو به مو اجرا کرد اما صبح عاشورا تصمیم گرفت به یاران امام حسین بپیوندد. 

«حر می‌خواهد بیاید این طرف. ما بودیم، می‌گذاشتیم؟ ما یک نفر دو تا ترانه خوانده، راهش نمی‌دهیم یا می‌آید، اجازه نمی‌دهیم برو یا خودمان می‌آوریمش اما دقش می‌دهیم یا بازیگری را آورده‌ایم که ۴ تا فیلم زمان شاه بازی کرده، بعد برنامه زنده را قطع می‌کنیم... چند نفر را دق دادید... ما اگر کربلا بودیم و حر می‌خواست بازگردد، می‌پذیرفتیم؟ به حسین می‌گفتیم آقا اگر شما هم بگذارید ما نمی‌گذاریم... الان به چه درد می‌خورد... ببین بچه‌ها تشنه‌اند، تو باعث شده‌ای... خون بریزد گردن توست... توبه کردی اما الان به چه درد ما می‌خورد؟... اما امام حسین از بازگشت حر خوشحال شد و گفت خودم برایت استغفار می‌کنم.» این جملات بخش‌های بیشتر دیده‌ شده سخنرانی آقامیری و تطبیق آن با رفتار امروز بخشی از حاکمیت است. این بخش از منبر آقامیری بارها در شبکه‌های مجازی دیده شده، نزدیک به ۳ میلیون بار در اینستاگرام آقامیری دیده شده و بالغ بر ۱۰ هزار نفر زیر پست او اظهارنظر کرده‌اند که از حساب کاربری خواننده‌های لس‌آنجلسی تا بازیگران جوان داخلی میان‌شان دیده می‌شود. در عین حال برخی نیز در توییتر و اینستاگرام به او حمله کرده و به جای نقد سخنانش، تنها لایو اینستاگرامی او با یک خواننده زن ساکن امارات را یادآور شدند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر