کد خبر: 90279
A
دیده بان ایران؛

اوضاع روستای ابوالفضل (ع) به روایت تصویر/ ۱۳۰ نفر در پرونده درگیری بنیاد مستضعفان و اهالی روستای ابوالفضل اهواز احضار شده اند؟

انتشار این عکس از تحولات خبرساز روستای ابوالفضل در خوزستان، محل بحث و جدل‌های زیادی شده، عده زیادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی راجع به این عکس اظهار نظر کرده‌اند و این تصویر را نمادین تفسیر کرده‌اند، اکثر کامنت‌ها قابل انتشار نیست.

اوضاع روستای ابوالفضل (ع) به روایت تصویر/ ۱۳۰ نفر در پرونده درگیری بنیاد مستضعفان و اهالی روستای ابوالفضل اهواز احضار شده اند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ انتشار تصویر زیر از تحولات چند روز اخیر روستای ابوالفضل در خوزستان، محل بحث و جدل‌های زیادی شده، عده زیادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی راجع به این عکس اظهار نظر کرده‌اند و این تصویر را به صورت نمادین تفسیر کرده‌اند.

تصویری بحث‌برانگیز از وقایع روستای ابوالفضل

همچنین به گزارش دیده بان ایران؛ برخی فعالان مدنی در شبکه های اجتماعی خبر داده اند که تاکنون ۱۳۰ نفر در جریان رسیدگی به اختلافات و درگیری بنیاد مستضعفان و اهالی روستای ابوالفضل به مراجع قضایی احضار شده‌اند.

برخی شنیده ها در این رابطه حاکی از این است که برای برخی از افراد که کماکان در بازداشت به سر می‌برند، وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی صادر شده و برخی دیگر با ارائه ضمانت‌هایی چون فیش حقوقی یا کارت کارمندی آزاد شده‌اند.

گفتنی است ساکنان روستای ابوالفضل با حدود ۳۰۰ خانوار مدعی‌اند سندی دارند که نشان می‌دهد نزدیک به ۴۰ سال است در این محل زندگی می‌کنند، «اما بنیاد مستضعفان خود را مالک زمین آن‌ها معرفی کرده و مانع ارائه خدمات و کد روستایی به محل سکونت‌شان می‌شود».

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی روز گذشته با حضور در روستای ابوالفضل از اهالی این روستا دلجویی کرد و ضمن بازدید از منطقه و بررسی اتفاقت رخ داده، به گفتگو با اهالی و دلجویی از آنان پرداخت.

منبع: دیده بان ایران

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر