کد خبر: 90384
A

کیوان امام‌وردی به ارتکاب جرم از طریق تجاوز و آزار و اذیت دختران دانشجو اعتراف کرد

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران درباره آخرین روند رسیدگی به پرونده کیوان امام‌وردی، گفت: تاکنون شاکیان زیادی در رابطه با این پرونده به پلیس مراجعه کرده‌اند و مراجعات شاکیان کماکان ادامه دارد و پرونده در دست رسیدگی است. رئیس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: این متهم خودش نیز به جرم و تخلفش اقرار کرده اما مدعی شده که سادیسم دارد اما اینگونه نیست.

کیوان امام‌وردی به ارتکاب جرم از طریق تجاوز و آزار و اذیت دختران دانشجو  اعتراف کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سردار حسین رحیمی در گفت‌وگویی درباره آخرین روند رسیدگی به پرونده کیوان امام‌وردی، گفت: تاکنون شاکیان زیادی در رابطه با این پرونده به پلیس مراجعه کرده‌اند و مراجعات شاکیان کماکان ادامه دارد و پرونده در دست رسیدگی است.

رئیس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: این متهم خودش نیز به جرم و تخلفش اقرار کرده اما مدعی شده که سادیسم دارد اما اینگونه نیست.

بیشتر بخوانید: فردی که تحریریه دیده بان ایران را برای انتشار خبر تجاوز سریالی اَش تهدید به شکایت کرده بود بازداشت شد/ «ک . الف»‌ که بود؟

رحیمی خاطرنشان کرد: پلیس امانتدار مردم است و به دنبال اثبات جرم رخ‌داده هستیم و افرادی که توسط این شخص مورد اذیت و آزار و تعرض قرار گرفته‌اند بدانند که نام و مشخصات آنها نزد پلیس محفوظ خواهد ماند. 

بیشتر بخوانید: اولین اعترافات "ک. الف" متهم تجاوز و آزار و اذیت دختران دانشجو/ برای هیجان با دختران ارتباط می گرفتم

بیشتر بدانید: ماجرای ادعای آزارجنسیِ سریالی آقای الف در فضای مجازی چه بود؟

بیشتر بدانید: اظهارنظر استادیار گروه هنر‌های نمایشی دانشگاه تهران درباره تجاوز سریالی آقای الف/ حراست دانشگاه درحال پیگیری این موضوع است/ شاکیان این فرد از دانشگاه‌های دیگر هم هستند

بیشتر بدانید: ک-الف متهم تجاوز به دختران دانشجو بازداشت شد/ فرماندهی انتظامی تهران بزرگ : دختران برای شکایت به پلیس امنیت مراجعه کنند

 

منبع: تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر