کد خبر: 90465
A

جزئیات قتل مادر گلپایگانی‌ به دست همسر صیغه ای و دخترش+عکس قاتل

زن جوان که توسط همسر صیغه ای خود به قتل رسیده بود، چند روز پیش از حادثه در دادگاه از قاتل شکایت کرده بود. همسر صیغه ای که عاشق دختر نوجوان مقتول شده بود وقتی او را سد راه خود دید با کمک دختر همسرش اقدام به قتل اوکرد

جزئیات قتل مادر گلپایگانی‌ به دست همسر صیغه ای و دخترش+عکس قاتل

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ صبح هشتم شهریور ماه تعدادی چوپان،هنگام کار در بیابان های حوالی گلپایگان،متوجه توقف مشکوک یک دستگاه خودرو پژو شدند و ماجرا را به ماموران پلیس گزارش دادند.

در بررسی های پلیس در منطقه جسد زن جوانی که در نزدیکی همان خودرو به آتش کشیده شده بود کشف شد.بعد از شناسایی هویت جسد،مشخص شد خودروی کشف شده متعلق به مقتول است.

قاتل شوهر او بود

در بررسی های قضایی،همسر صیغه ای مقتول به نام الهه تحت بازجویی قرار گرفت و بالاخره لب اعتراف باز کرد و پرده از راز جنایت هولناک خود برداشت و گفت:«همسرم به عنوان حامی حیوانات در شهر فعالیت می کرد و پناهگاهی برای سگ ها تهیه کرده بود.من در جریان همکاری به او و خرید تجهیزات برای پناهگاه حیوانات با الهه آشنا شدم و او را به عقد موقت خود در آوردم اما بعد از مدتی به دختر 18 ساله او علاقه پیدا کردم.وقتی الهه متوجه موضوع شد به شدت مخالفت کرد و می خواست مانع ازدواج من و دخترش شود.برای همین با همدستی دخترش  نقشه قتلش را کشیدیم و در خانه خودش او را به قتل رساندیم.چند روزی که از قتل گذشت،چون جنازه در حال فساد بود،آن را به بیابان منتقل کرده و به آتش کشیدیم.»

اخبار,اخبار حوادث,اولین عکس از قاتلان زن گلپایگانی

مقتول قبل از قتل از قاتل شکایت کرده بود

در ادامه مشخص شد که متهم با الهه بر سر مسائل مالی هم اختلاف پیدا کرده بوده است.مقتول در صفحه اینستاگرام خود شماره حسابی به دنبال کنندگان اعلام کرده و برای تامین مخارج پناهگاه حیوانات از مردم کمک می گرفته است.

زمانی که متهم متوجه این موضوع شده بود،از مقتول خواسته بود از محل درآمدهای مردمی،هزینه هایی را که او کرده بود،به وی بپردازد.

یک هفته قبل از حادثه قتل،مقتول در دادگاه شکایتی علیه متهم مطرح کرده است که ظاهرا این اختلاف مالی سبب شکایت مقتول شده بوده اما دلیل اصلی شکایت هنوز مشخص نیست.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر