کد خبر: 90521
A

واکنش روزنامه‌ها به بازگشایی مدارس/ علم بهتر است یا جان؟

امروز آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ است و طبق اعلام وزیر آموزش و پرورش، مدارس در شرایطی به صورت حضوری بازگشایی شدند که خانواده‌ها نگران سلامت فرزندان خود هستند. در همین راستا برخی روزنامه‌ها در شماره امروز خود به حواشی آغاز سال تحصیلی جدید پرداخته‌اند.

واکنش روزنامه‌ها به بازگشایی مدارس/ علم بهتر است یا جان؟

به گزارش دیده بان ایران؛ امروز آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ است و طبق اعلام وزیر آموزش و پرورش، مدارس در شرایطی به صورت حضوری بازگشایی شدند که خانواده‌ها نگران سلامت فرزندان خود هستند. در همین راستا برخی روزنامه‌ها در شماره امروز خود به حواشی آغاز سال تحصیلی جدید پرداخته‌اند.

روزنامه جام جم با تیتر «شنبه بلاتکلیف»: نوشت: تصمیمات دقیقه نودی وزارت آموزش و پرورش درباره نحوه بازگشایی مدارس در اولین شنبه سال تحصیلی جدید خانواده‌ها را سرگردان کرده است.

واکنش خاص برخی روزنامه‌ها به بازگشایی مدارس

روزنامه ابتکار نیز تیتر « اول مهر در نیمه شهریور کرونایی!» برای بازگشایی مدارس انتخاب کرد و نوشت: سال تحصیلی 99-98 برای بسیاری با تعطیلی طولانی و شرایط مبهم و نامعلوم حاصل از شیوع کووید19 جزو سال‌های عجیب تحصیلی بود که شاید با تعطیلی مدارس در زمان جنگ 8 ساله میان ایران و عراق قابل مقایسه باشد.

واکنش خاص برخی روزنامه‌ها به بازگشایی مدارس

روزنامه رسالت نیز در انتقاد از آغاز حضوری سال تحصیلی با تیتر «زنگ‌ها برای که به صدا درمی‌آیند؟» اینگونه واکنش نشان داد: کرونا در شکار قربانیان چنان رمزآلود و مبهم عمل می‌کند که سلوک رفتاری‌اش به‌سادگی قابل رهگیری و دوراندیشی نیست و بازگشایی زودهنگام مدارس دو هفته زودتر از موعد سالیان قبل بر همین موضوع دلالت دارد و برای نخستین بار، باعث‌وبانی این ثبت رکورد تاریخی، کرونای بی‌مروت است که روشن نیست از چه قاعده مشخصی تبعیت می‌کند.

واکنش خاص برخی روزنامه‌ها به بازگشایی مدارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر