کد خبر: 90547
A
دیده بان ایران:

قاضی منصوری چگونه برای خودکشی «شیرجه» زد؟

در بیانیه دادستانی رومانی آمده که غلامرضا منصوری از طبقه پنجم و از ارتفاع بیست متری به پایین پریده و پس از برخورد با زمین، در لحظه جان باخته است.

قاضی منصوری چگونه برای خودکشی «شیرجه» زد؟

به گزارش دیده بان ایران؛ روز گذشته دادستان‌های رومانی بالاخره پس از مدت ها کش و قوس ها درباره چگونگی مرگ قاضی متواری و متهم در پرونده اکبر طبری اعلام کرد که قاضی منصوری در ماه ژوئن با پرشی از طبقه پنجم یک هتل در بخارست دست به خودکشی زده است.
دفتر دادستانی بخارست که این هفته پرونده را مختومه اعلام کرد، در بیانیه‌ای نوشت که قاضی منصوری تنها مشتری هتل بوده است.
در این بیانیه آمده که غلامرضا منصوری از طبقه پنجم و از ارتفاع بیست متری به پایین پریده و پس از برخورد با زمین، در لحظه جان باخته است.


به گزارش دیده بان ایران؛ 15 تیرماه گذشته برادر قاضی منصوری با «ترور» خواندن مرگ برادرش به خبرگزاری برنا گفته بود: باید موضوع ترور برادرم بررسی شود چرا که او گفته بود که امنیت جانی ندارد.

او کمی بعد اعلام کرده بود که برادرش مصمم به بازگشت به ایران بود و این مسئله را به کرات اعلام کرده بود. وی همچنین پس از انتقال جسد برادرش به کشور هم در گفت و گو با همین خبرگزاری گفته بود که: هیچ چیز این جنازه به برادرمان نمی‌خورد چرا که چهره از بین رفته و اندازه‌ای قابل تشخیص نیست.

این در حالی است که در گزارش دادستانی رومانی آمده است که آقای منصوری خودش را از ارتفاع 20 متری به پایین لابی هتل پرتاب کرده است. برخی کارشناسان قضایی هم در این بین بر این باورند که پریدن یک فرد از ارتفاع بیست متری نمی تواند چنان ضربه ای به جسد وارد نماید که به گفته برادر قاضی منصوری چهره او حتی قابل شناسایی هم نباشد و در تصاویر منتشر شده از لحظه حمل جسد هم تنها مشتی از محتوی نامعلوم کاور مچاله شده نمایان باشد.

یکی از خبرنگاران شبکه فارسی زبان خارج از کشور هم در همین رابطه و با اشاره به این نکته که خودش به مدت شش رو در همان هتل محل اقامت قاضی منصوری اقامت داشته است و آن مقابل آن ارتفاعی که آقای منصوری باید خودش را از آن پرتاب می کرده است حداقل یک و نیم متر مانعی از چوب و شیشه وجود داشت و اگر آقای منصوری قصد خودکشی داشت باید خودش را بلند می کرد یا با حالت «شیرجه» خودش را به پایین پرتاب می کرد.

اظهار نظری که با توجه به وضعیت جسمی غلامرضا منصوری بعید به نظر میرسد اما با توجه به گزارش دادستانی رومانی باید ماجرای پرونده این قاضی متهم را مختومه دانست هر چند که پیشتر مجنبی ذالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفته بود: یکی از گمانه های مطرح درباره قتل قاضی منصوری، وجود باند مخوف فعال در کشور برای حذف فردی است که ممکن بوده حاوی اطلاعاتی باشد.

منبع: دیده بان ایران

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر