کد خبر: 91011
A

مردی در شهر صداری شیراز برادرش را آتش زد+ فیلم

معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز با اعلام این خبر با اشاره به اینکه علت آتش سوزی اختلاف دو برادر درخصوص آپارتمان متعلق به متهم و محل سکونت مصدوم بوده است، گفت پس از بالا گرفتن اختلاف طرفین، یکی از دو برادر به منزل برادر دیگرش مراجعه کرده و ضمن پاشیدن مواد آتش زا بر روی برادر خوداقدام به آتش زدن منزل وبرادر خود می نماید که در پی این اقدام دو نفر به شدت مجروح و راهی بیمارستان می شوند.

مردی در شهر صداری شیراز برادرش را آتش زد+ فیلم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ معاون دادستان وسرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز با اعلام این خبر با اشاره به اینکه علت آتش سوزی اختلاف دو برادر درخصوص آپارتمان متعلق به متهم و محل سکونت مصدوم بوده است، گفت:

پس از بالا گرفتن اختلاف طرفین، یکی از دو برادر به منزل برادر دیگرش مراجعه کرده و ضمن پاشیدن مواد آتش زا بر روی برادر خوداقدام به آتش زدن منزل وبرادر خود می نماید که در پی این اقدام دو نفر به شدت مجروح و راهی بیمارستان می شوند.

ضمن تشکیل پرونده قضایی دستورات ویژه ای به منظور دستگیری عامل آتش سوزی انجام شده است و اقدامات اولیه در جهت شناسایی محل اختفای وی از سوی اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی فارس صورت گرفته است.

مصدوم جهت درمان در بیمارستان به سر می برند که یکی از آنان دچار ٥٧ درصد و دیگر مصدوم حادثه نیز دچار ۲۵درصد سوختگی شده اند.

از این حادثه فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است،این فیلم باعث برانگیخته شدن احساسات مردم و تقاضای عمومی جهت دستگیری هر چه سریع تر و مجازات عامل حادثه شده است.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر