کد خبر: 91095
A

محمدجواد حق شناس: بر اساس قانون نام گذاری خیابان ها و معابر جزء وظایف شورا است/ من نمی دانم چرا هر کسی به خود اجازه می دهد تا بخشی از وظایف شورا را محدود کند/ رفتار دولت هر روز عجیب تر می شود

عضو شورای شهر تهران گفت: بر اساس قانون نام گذاری جز وظایف شورا است و نمی دانم علت اینکه هر کسی به خود اجازه می دهد تا بخشی از وظایف شورا را محدود و اینگونه رفتار کند چیست.

محمدجواد حق شناس: بر اساس قانون نام گذاری خیابان ها و معابر جزء وظایف شورا است/ من نمی دانم چرا هر کسی به خود اجازه می دهد تا بخشی از وظایف شورا را محدود کند/ رفتار دولت هر روز عجیب تر می شود

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد جواد حق شناس عضو شورای شهر تهران روز گذشته با اشاره به مخالفت فرمانداری تهران با نام گذاری خیابانی به اسم مهندس بازرگان گفت: تا کنون چیزی به ما ابلاغ نشده است و من هم در حد همین اخباری که در رسانه ها منتشر شده است اطلاع دارم.

وی گفت: نظر هیئت رئیس شورای شهر تهران که قبلا گرفته بودیم این بود که حوزه نامگذاری جزء حوزه اختیارات هیئت تطبیق نیست.

رئیس کمیته نامگذاری شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: نظر هیئت رئیسه که به ما اعلام کردند و به نظرم نظر درستی است این بود که هیئت تطبیق تنها در دو مورد می تواند ورود کند. اول اینکه اساسا در موضوعی که جز وظایف شورا نباشد و دوم در موضوعاتی که با قوانین بالادستی مغایرت داشته باشد.

در همین رابطه بخوانید:

پشت پرده عدم موافقت با نامگذاری خیابانی به نام مهندس بازرگان و اعظم طالقانی چیست؟

زهرا نژادبهرام: اکثر اهالی محله ستارخان موافق نامگذاری خیابان سازمان آب به نام «مهندس بازرگان» هستند/ مصوبه‌های شورای شهر در مورد نامگذاری معابر و خیابان‌ها به تأیید هیأت تطبیق نیازی ندارد

 

وی ادامه داد: اساسا نامگذاری خیابان و معابر جز وظایف و بررسی های هیئت تطبیق نیست و من فکر می کنم دوستان متوجه حدود اختیارات خودشان نبودند.

محمد جواد حق شناس گفت: بر اساس قانون نام گذاری جز وظایف شورا است و نمی دانم علت اینکه هر کسی به خود اجازه می دهد تا بخشی از وظایف شورا را محدود و اینگونه رفتار کند چیست.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در پایان گفت: ما تعجب می کنیم از دولت و عوامل دولت که روز به روز رفتارهای عجیب و غریب از خودشان نشان می دهند.

منبع: مدآرا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر