کد خبر: 91162
A

رئیس شورای شهر بوشهر بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر از بازداشت شدن رئیس شورای اسلامی این شهر در ارتباط با پرونده تخلف‌های مالی در شهرداری خبر داد.

رئیس شورای شهر بوشهر بازداشت شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ علی حسن‌پور دادستان عمومی و انقلاب بوشهر دوشنبه ۲۴ شهریور به رسانه‌ها اعلام کرد: در پی رسیدگی به پرونده تخلف‌های مالی در شهرداری بوشهر بررسی‌ها دلالت بر این دارد که اتهام‌های متوجه برخی افراد شورای شهر است. بر همین اساس حسب ارجاع موضوع به بازپرس شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر، اداره کل اطلاعات استان روز گذشته رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر را دستگیر کرد و تحقیقات در این زمینه ادامه داد. ‌پیش‌تر هم در ادامه رسیدگی به پرونده سوءاستفاده مالی در شهرداری بوشهر ۱۳ نفر از کارکنان شهرداری به اتهام اختلاس بازداشت شده بودند.

دادستان بوشهر اضافه کرد: این افراد پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تأمین کیفری برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره کل اطلاعات استان بوشهر قرار دارند و پرونده در شعبه هفتم بازپرسی این دادسرا در جریان رسیدگی است. بیشتر افراد دستگیرشده از مسئولان و کارشناسان امور مالی شهرداری بوشهر هستند که در دوره مسئولیتی و خدمتی خود متهم به اختلاس شده‌اند. پرونده اتهامی افراد دستگیرشده در مرحله تحقیق است و هنوز مبلغ اختلاس مشخص نیست.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر