کد خبر: 91626
A

دادستان گیلان: علت مرگ ۳ کودک در آستانه اشرفیه خوردن قرص برنج بود/ منتظر نظر کارشناسی پزشکی قانونی هستیم/ عکس

دادستان گیلان گفت: برای اعلام نظر قطعی درباره علت فوت ۳ دختربچه در آستانه اشرفیه، منتظر نظر کارشناسی پزشکی قانونی هستیم.

دادستان گیلان: علت مرگ ۳ کودک در آستانه اشرفیه خوردن قرص برنج بود/ منتظر نظر کارشناسی پزشکی قانونی هستیم/ عکس

به گزارش دیده بان ایران؛ سید مهدی فلاح میری با اشاره به مسمومیت منجر به مرگ ۳ کودک در آستانه اشرفیه گفت: ۳ دختربچه ۸ ، ۹ و ۱۲ ساله که در همسایگی یکدیگر در روستای داخل پایین از توابع بخش مرکزی آستانه اشرفیه زندگی می‌کردند، بر اثر مسمومیت جان خود را از دست دادند.

وی به بدحال شدن دختربچه ۸ ساله پیش از انتقال به بیمارستان اشاره کرد و افزود: این کودک موضوع خوردن قرص را با خانواده اش در میان گذاشته بود که با اعلام ۲ کودک دیگر به خوردن قرص به بیمارستان رشت منتقل شدند که متأسفانه هر ۳ نفر جان خود را از دست می‌دهند.

دادستان گیلان با بیان اینکه تحقیقات اولیه قرص‌های مصرفی کودکان را قرص برنج نشان می‌دهد، اظهار داشت: با توجه به انتقال کودکان به بیمارستان ۱۷ شهریور در رشت، بازپرس ویژه قتل برای بررسی ابعاد موضوع با حضور پزشکان متخصص در بیمارستان حضور پیدا کرد.

فلاح میری با اشاره به اظهارات خانواده کودکان متوفی گفت: تحقیقات اولیه از برخی اعضای خانواده کودکان و مطلعین حکایت از مصرف قرص برنج دارد که تحقیقات قضایی ادامه دارد.

وی تصریح کرد: برای اعلام نظر قطعی درباره علت فوت این ۳ کودک، منتظر نظر کارشناسی پزشکی قانونی هستیم.

 

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر