کد خبر: 91877
A

۶ سنگ‌پران به قطار‌های مسافربری بازداشت شدند

رییس پلیس راه آهن شمال ۲ کشور از دستگیری عاملان سنگ پرانی به قطارهای مسافربری در محور ریلی قزوین- کهندژ حوالی محدوده شهری شریفیه و بیدستان خبر داد.

۶ سنگ‌پران به قطار‌های مسافربری بازداشت شدند

به گزارش دیده بان ایران؛ سرهنگ فریبرز مردانی روز پنجشنبه با اعلام این خبر، افزود: در پی اعلام متصدیان پانل ایستگاه راه آهن قزوین مبنی بر اینکه افرادی ناشناس با سنگ پرانی به قطارهای عبوری اقدام به شکستن چند جام شیشه‌های دیزل و واگن قطارهای عبوری می‌کنند، بلافاصله با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری مخلان نظم و امنیت در دستور کار مأموران پلیس راه آهن قزوین قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ادامه این روند مخاطرات جانی و مالی برای مسافران داخل قطار، راه آهن و همچنین باعث ایجاد رعب و وحشت مسافران داخل قطار شده بود، افزود: مأموران پلیس راه آهن قزوین با اقدامات اطلاعاتی و مراقبت‌های نامحسوس در کیلومتر ۱۳۱ تا ۱۳۴ محور ریلی قزوین- کهندژ محدوده شهری شریفیه و بیدستان موفق به شناسایی و دستگیری ۶ نفر از عاملان سنگ پرانی شدند.

رییس پلیس راه آهن شمال ۲ کشور با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: افرادی که بخواهند با سنگ پرانی، ایجاد رعب و وحشت و ایجاد مخاطرات جانی و مالی برای مسافران، نظم عمومی را برهم بزنند مورد پیگیری قانونی قرار خواهند گرفت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر