کد خبر: 92010
A

میرلوحی: آقای حناچی، گزارش استرداد حقوق شهرداری از محل املاک نجومی را ارائه کنید

عضو شورای اسلامی شهر تهران خطاب به شهردار تهران گفت: گزارش اقدامات حقوقی و قضایی در جهت استرداد حقوق شهرداری و دریافت وجوه را برای اطلاع شورا ارائه کنید.

میرلوحی: آقای حناچی، گزارش استرداد حقوق شهرداری از محل املاک نجومی را ارائه کنید

به گزارش دیده بان ایران؛ سیدمحمود میرلوحی عضو شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود خطاب به شهردار تهران گفت: باگذشت بیش از سه سال از طرح مساله املاک نجومی و گزارش بازرسی کل کشور از نحوه و میزان واگذاری تعداد قابل توجهی ملک شهرداری به افراد، مدیران سابق شهرداری و اشخاص که ارتباط اداری با شهرداری نداشته‌اند و انتظار افکار عمومی در خصوص اطلاع رسانی در این موضوع به نظر می‌رسد اقدامات لازم و مؤثر در جهت بازپس گیری حقوق شهرداری صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه مجوز تخفیف تا ۵۰ درصد قیمت کارشناسی ملک به تعاونی‌های کارکنان نمی توانسته به مدیران و اشخاصی خارج از شهرداری تعمیم داده شود. گفت: تشکیل تعاونی به نام شهرداری و اشخاصی که رابطه اداری با شهرداری نداشتند محل تأمین و بررسی حقوقی است.

میرلوحی اظهار داست: با لحاظ جوانب فوق و مطالعه فهرست ارسال شده از طرف سازمان املاک مشخص می‌شود که حدود ۲۲۰ نفره افراد تحت عناوین مختلف از این تخفیفات که برخی رقم چند میلیارد تومانی است، برخوردار شده‌اند و موضوع در شعبه ۱۵ دادرسی کارکنان دولت مطرح بوده و با توجه به پرونده اخیر و محکومیت بازپرس شعبه مذکور خواشمند است گزارش اقدامات حقوقی و قضائی در جهت استرداد حقوق شهرداری و دریافت وجوه مذکور را جهت اطلاع شورا ارائه کنید.

منبع: مهر

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر