کد خبر: 92381
A

قاتل مامور کلانتری ۱۶۱ ابوذر تهران در دادگاه: فروشنده شناخته شده سلاح در محله فلاح تهران بودم

أموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر مطلع شدند که مرد ۳۶ ساله‌ای در محدوده فلاح اقدام به خرید و فروش سلاح می‌کند، با مشخص شدن این موضوع مأموران وارد عمل شده و پس از هماهنگی با بازپرس جنایی پایتخت وارد خانه مرد جوان شدند.

قاتل مامور کلانتری  ۱۶۱ ابوذر تهران در دادگاه: فروشنده شناخته شده سلاح در محله فلاح  تهران بودم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رسیدگی به این پرونده با گزارش تیراندازی به گروهبان‌یکم علیزاده از مأموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر آغاز شد. مأمور جوان بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهم به دستور بازپرس جنایی ادامه یافت.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد مأمور جوان به همراه یکی از همکارانش سوار بر دو موتورسیکلت در حال گشت بودند که به مرد جوانی مشکوک شدند. وی با در دست داشتن سیم مفتولی قصد بازکردن در خودرویی را داشت که مأموران او را دستگیر کردند، اما وقتی مأموران قصد انتقال او به کلانتری را داشتند در راه به مرد دیگری نیز که پشت یک خودرو پیکان سفید قدیمی مخفی شده بود ظنین شدند. گروهبان علیزاده از همکارش می‌خواهد فرد دستگیر شده را به کلانتری برساند تا خودش مورد جدید را بررسی کند، اما دقایقی بعد مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

دستگیری مرد اسلحه فروش

در حالی که مأمور جوان در بیمارستان تحت درمان بود با گذشت دو ماه از این حادثه، مأموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر مطلع شدند که مرد ۳۶ ساله‌ای در محدوده فلاح اقدام به خرید و فروش سلاح می‌کند، با مشخص شدن این موضوع مأموران وارد عمل شده و پس از هماهنگی با بازپرس جنایی پایتخت وارد خانه مرد جوان شدند.

 

با دستگیری وی و بازرسی از خانه‌اش دو قبضه اسلحه و ۸۰ فشنگ کشف و بهروز برای تحقیقات به کلانتری منتقل شد. وی در بررسی‌های اولیه به خرید و فروش اسلحه و تیراندازی به مأمور کلانتری ۱۶۱ ابوذر اعتراف کرد و گفت: در کار اسلحه هستم و آن روز هم اسلحه‌ای به همراه داشتم که می‌خواستم آن را بفروشم. به محل قرار رفتم و منتظر خریدار بودم که ناگهان مأمور جوان به من شک کرد. برای فرار از دست او چاره‌ای جز تیراندازی نداشتم بعد هم فرار کردم.

او ادامه داد: در این مدت مدام پیگیر حال مأمور جوان بودم و عذاب وجدان داشتم. من آدم خلافکاری هستم، اما قصدم آسیب رساندن به او نبود.

با اعتراف متهم و بازسازی صحنه حادثه و شکایت مأمور پلیس که با گذشت حدود دو سال همچنان تحت درمان است، کیفرخواست متهم به اتهام شلیک، خرید و فروش سلاح غیرمجاز، نگهداری مهمات جنگی و شوکر از سوی محمدجواد شفیعی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت صادر شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر