کد خبر: 92717
A

کمیته امداد: ۲۵۰هزار تبلت به دانش‌آموزان اهدا می‌شود

بختیاری گفت: تا آخرمهرماه امسال از ۷۰۰ هزار دانش‌آموز نیازمند، ۲۵۰ هزار نفر صاحب تبلت می‌شوند وهم‌اکنون ۵۰ هزار تبلت خریداری و آماده است.

کمیته امداد: ۲۵۰هزار تبلت به دانش‌آموزان اهدا می‌شود

به گزارش دیده بان ایران؛ مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد کشور صبح امروز در دیدار با نماینده، ولی فقیه در کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، به افزایش چندبرابری قیمت اجناس و سختی تأمین مایحتاج زندگی مردم اشاره کرد و گفت: امیدواریم دولت و نمایندگان مجلس در بودجه ۱۴۰۰ اعتبارات بیشتری به کمیته امداد اختصاص داده تا فشار بر قشر ضعیف جامعه کاسته شود.

او از افزایش ۱۵ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد در امسال خبر داد و گفت: از آنجا که قیمت اجناس افزایش و سفره محرومان بسیار کوچک‌تر شده، این میزان مستمری پاسخگوی تأمین نیاز‌های قشر ضعیف جامعه نیست.

رئیس کمیته امداد ضمن قدردانی از کمک‌های مردمی و خیرین خاطرنشان کرد: مردم و خیرین از اول محرم تا دوشنبه هفته جاری، ۴۶۰ میلیارد تومان به کمیته امداد کرده که از این محل در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار بسته حمایتی و ۱۲ میلیون غذای گرم تهیه و میان نیازمندان جامعه توزیع شده است.

او از کمک و همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در تهیه ۲۰۰ هزار بسته‌های لوازم التحریر و آموزشی ویژه دانش‌آموزان نیازمندان خبر داد و افزود: همچنین بنیاد مستضعفان ۱۴ هزار تبلت و ستاد اجرایی ۱۰ هزار تبلت برای دانش‌آموزانی که از شبکه‌های آموزشی شاد و تجهیزات الکترونیکی محروم بودند، خریداری و تحویل آنان داده شد.

بختیاری از عقد قرارداد با شرکت زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خصوص تهیه تبلت ویژه دانش‌آموزان خبر داد و عنوان کرد: تا آخرمهرماه امسال از ۷۰۰ هزار دانش‌آموز نیازمند، ۲۵۰ هزار نفر صاحب تبلت می‌شوند کمااینکه هم‌اکنون ۵۰ هزار تبلت خریداری و آماده است.

او با بیان اینکه کمک‌های مردمی و خیرین به انسان آرامش می‌بخشد، تصریح کرد: امیدواریم در بودجه ۱۴۰۰ تامین این نیازمندی‌ها لحاظ شود.

رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه هم‌اکنون بیش از ۷۰۰ هزار دانش‌آموز، ۸۰ هزار دانشجو و ۶ هزار نخبه نیازمند تحت پوشش امداد هستند، ادامه داد: ۱۱ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز یتیم در کنکور شرکت کرده و در سطح کشور رتبه‌های تک رقمی و افتخارآفرینی کردند.

بختیاری با بیان اینکه در این شرایط و اوضاع کنونی امیدمان به مجلس یازدهم است، یادآور شد: امیدوارم نمایندگان مجلس بیشتر به‌فکر فقرا و نیازمندان باشند تا همه با هم بتوانیم در راستای تأمین نیازمندی‌های آنان گام برداریم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر