کد خبر: 92739
A

شهرک پوشاک اسلامی در استان تهران راه اندازی می‌شود

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به ضرورت هوشیاری در موضوع حجاب و عفاف از برنامه ریزی جهت راه اندازی شهرک پوشاک اسلامی در استان تهران خبر داد.

شهرک پوشاک اسلامی در استان تهران راه اندازی می‌شود

به گزارش دیده بان ایران؛ شکراله حسن بیگی در جلسه ستاد عفاف و حجاب استان تهران با اشاره به توطئه های دشمن برای متاثر ساختن موضوع حجاب اظهار داشت: دشمنان به انحای مختلف به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند که در این راستا موضوعات فرهنگی به ویژه موضوع حجاب در تیر راس اقدامات آنها قرار دارد که باید در این زمینه هوشیاری کافی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در زمینه حجاب و عفاف مصوبه شورای انقلاب فرهنگی مبنای اقدامات می باشد، که این مصوبه سه ماه پیش ابلاغ شده و بایستی گزارش اقدامات به ستاد ارائه شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران عنوان کرد: در این جلسه همچنین یک سمن به صورت خودجوش متشکل از ۱۲۰ تولیدکننده برتر البسه اسلامی اعلام آمادگی کردند تا در زمینه تولید البسه اسلامی فعال شوند.

حسن بیگی سپس گفت: جهت فعالیت این سمن مقرر شد شهرداری های استان تهران مکان مناسبی را در اختیار این افراد قرار دهند تا نمایشگاه فروش و عرضه البسه با کیفیت و اسلامی به شهروندان ارائه شود.

وی با اشاره به موافقت معاون اقتصادی استاندار تصریح کرد: مصوب شد تا زمینی در یکی از شهرستان ها به این افراد تعلق گیرد تا زمینه ایجاد شهرک پوشاک اسلامی فراهم شود تا دسترسی به البسه اسلامی برای خانواده ها را تسهیل کند.

منبع: جهان نیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر