کد خبر: 93449
A

برای صاحبان مشاغلی که کشف حجاب می کنند پیامک ارسال خواهد شد

سردار ذوالقدری: طرح ناظر 2 توانست تا حد زیادی امنیت اخلاقی را در خودروها بهبود بخشد. طرح ناظر 2 نیز در مغازه ها و پاساژها انجام می شود و در مرحله اول به افرادی که حجاب خود را رعایت نکنند و بی بند و باری ترویج کنند، از طریق پیامک تذکر داده می شود.

برای صاحبان مشاغلی که کشف حجاب می کنند پیامک ارسال خواهد شد

به گزارش دیده بان ایران؛ سردار علی ذوالقدری، رئیس پلیس امنیت فاتب در همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر گفت: در وهله اول پلیس امنیت به دنبال پیشگیری است و در مرحله بعد بحث ایجابی در دستور کار است که خودروهای پلیس امنیت اخلاقی در 11 منطقه تعریف شده به مقوله ایجابی می پردازند.

او افزود: خودروهایی که در راستای امنیت اخلاقی در سطح شهر حضور دارند در کنارشان خودروهای دیگری جهت مشاوره وجود دارد که این ابتکار بسیار موثر بوده است.

سردار ذوالقدری تاکید کرد: طرح ناظر 2 توانست تا حد زیادی امنیت اخلاقی را در خودروها بهبود بخشد. طرح ناظر 2 نیز در مغازه ها و پاساژها انجام می شود و در مرحله اول به افرادی که حجاب خود را رعایت نکنند و بی بند و باری ترویج کنند، از طریق پیامک تذکر داده می شود.

رئیس پلیس امنیت فاتب ادامه داد: اقدامات ایجابی تاکنون تاثیر زیادی داشته است. طرح ناظر 2 به این شکل است که متصدیان و مراجعه کنندگان اگر حجاب اسلامی را رعایت نکنند از طریق پیامک به آن ها تذکر خواهد شد.به متصدیان مغازه ها و پاساژها نیز آموزش داده می شود و این طرح نیز در راستای امر به معروف و نهی از منکر است.

او افزود: تعاملات بین سازمانی زیادی صورت گرفته است و تمامی دستگاه ها نیز اعلام آمادگی کرده اند تا بتوانیم امنیت اخلاقی را در جامعه حکم فرما کنیم. ما طرح خود را در فضای مجازی نیز اجرا خواهیم کرد و بر این عرصه نیز احاطه کامل داریم. کسانی که ناخواسته در فضای مجازی ترویج بی بند و باری کنند در ابتدا دعوت می شوند و به آن ها تذکر داده خواهد شد.

سردار ذوالقدری تاکید کرد: تاکنون بیش از 90 درصد این افراد در فضای مجازی متوجه اشتباه خود شده اند و  افرادی که مجددا مرتکب بی بند و باری در فضای مجازی شده اند، بسیار کم بوده اند.

رئیس پلیس امنیت فاتب در پایان گفت: با هماهنگی با دستگاه قضایی اقدام به مقابله با جرائم سازمان یافته نیز کرده و گروه های مجرمانه باندی را زمین گیر کرده ایم.

منبع: برنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر