کد خبر: 93462
A

رئیس پلیس پایتخت مدعی شد: ۹۵ درصد مردم از پلیس تهران بزرگ راضی هستند/ با رأفت با مردم برخورد می‌کنیم

سردار رحیمی: پلیس همان‌طور که با مردم با رأفت برخورد می‌کند با مخلان امنیت با قدرت و اقتدار برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس پایتخت مدعی شد: ۹۵ درصد مردم از پلیس تهران بزرگ راضی هستند/  با رأفت با مردم برخورد می‌کنیم

به گزارش دیده بان ایران؛ سردار حسین رحیمی در مراسم صبحگاه یگان‌های نمونه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ که صبح امروز در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، با بیان اینکه هفته ناجا فرصتی است تا کار‌های صورت گرفته نیروی انتظامی اطلاع‌رسانی شود، افزود: رضایتمندی مردم از پلیس در تهران بزرگ بالغ بر ۹۵ درصد است و پلیس پیشگیری با اجرای طرح «رعد» در تهران موفق شده است که مقابله‌ای جدی با سارقان، مالخران و خرده‌فروشان مواد مخدر داشته باشد.

وی درباره اقدامات صورت گرفته در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، گفت: در شش ماه گذشته بالغ بر ۵.۵ میلیون تماس با پلیس ۱۱۰ گرفته و بیش از دو میلیون و ۳۰۰ تماس عملیاتی شده است.

سردار رحیمی افزود: تمام تلاش ما این است که با قدرت و قاطعیت با اخلالگران نظم و امنیت برخورد کنیم. تلاش شده است در زمینه‌های مختلف با اقتدار و تلاش‌های شبانه‌روزی بهترین خدمات را ارائه دهیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس همان‌طور که با مردم با رأفت برخورد می‌کند با مخلان امنیت با قدرت و اقتدار برخورد خواهد کرد.

وی افزود: پلیس امنیت عمومی که مسئولیت برخورد با جرائم مهم به‌ویژه اراذل و اوباش را دارد، در طول هفت ماه گذشته ۳۹۲ سلاح جنگی کشف و ۱۷ گروه را شناسایی و دستگیر کرده است.

سردار رحیمی درباره کار‌های پلیس مواد مخدر در تهران بزرگ، بیان کرد: این پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، خرده‌فروشان و معتادان متجاهر به خوبی عمل کرده است؛ پلیس مواد مخدر در قالب طرح «ظفر» توانسته کشفیات زیادی در تهران داشته باشد.

وی افزود: با تلاش‌های پلیس آگاهی مسئولیت برخورد با جرایمی از جمله تجاوز به عنف و سرقت‌های مسلحانه را دارد که میزان جرایم کاهش ۲۴ درصدی داشته و کشفیات نیز ۱۲۴ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در شش ماه گذشته ۷۳ درصد از جرایم در حوزه سرقت کشف شده است، گفت: میزان وقوع جرایم کاهش داشته و به ۲۱ درصد رسیده است.

سردار رحیمی افزود: پلیس فتا با اقتدار در فضای مجازی ورود کرده است و بالغ بر ۸۵ درصد از جرائم در فضای مجازی را کشف کرده است.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه بیش از ۲۵۰ هزار میلیارد تومان کالای قاچاق توسط پلیس امنیت اقتصادی کشف شده است، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته و تشکیل پرونده‌های مختلف، ۵۲ هزار میلیارد کشف در پرونده‌های فرار مالیاتی داشتیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر