کد خبر: 93672
A

جزییات بازداشت باند ۱۲ نفره زورگیرهای خشن در اصفهان/ سارق مسلح در گروه های۴ نفره به سرقت می پردازند +جزییات

متهمان به ۵۰ فقره سرقت اموال شهروندان با استفاده از سلاح سرد و ضرب و جرح شهروندان اعتراف کردند..

جزییات بازداشت باند ۱۲ نفره زورگیرهای خشن در اصفهان/  سارق مسلح در گروه های۴  نفره به سرقت می پردازند +جزییات

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال شهروندان که در آن سارقان از سلاح سرد برای ایجاد رعب و وحشت و در برخی مواقع نیز ضرب و جرح قربانیان استفاده می‌کردند، این موضوع به صورت ویژه در قرارگاه‌های اصلی و فرعی مبارزه با سرقت فرماندهی انتظامی استان اصفهان مطرح و تیم ویژه‌ای از کارآگاهان خبره و مجرب مسئولیت رسیدگی به این پرونده را برعهده گرفتند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد سارقان در گروه‌های ۴ نفره به وسیله ۲دستگاه خودرو در سطح شهر تردد کرده و پس از ارتکاب عمل مجرمانه خود از محل متواری می‌شدند.

وی تصریح کرد: پس از پایش تصویری و رصد هوشمندانه مجرمان و همچنین استفاده از یک سری اقدامات پلیسی سرانجام مخفیگاه سارقان در یکی از مناطق حاشیه‌ای شناسایی و طی یک عملیات منسجم و ضربتی تمامی اعضای این باند که ۱۲ نفر بودند دستگیر شدند.

سارقان مسلح اصفهان بین 17 تا 30 ساله بودند

هاشمی‌فر از اعتراف متهمان به ۵۰ فقره سرقت اموال شهروندان با استفاده از سلاح سرد و ضرب و جرح شهروندان خبر داد و اظهار داشت: نکته حائز اهمیت در پرونده مذکور این است که تمامی افراد دستگیر شده غیربومی و از استان‌های مختلف هستند و میانگین سنی آنها نیز بین ۱۷ تا ۳۰ سال است و بیشتر آنها برای اولین بار مرتکب جرم شده بودند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر