کد خبر: 94321
A

رییس سازمان غذا و دارو: مخاطب رسانه های معاند، ساده‌لوح هستند

محمدرضا شانه ساز گفت: 19 کامیونی که در کشور عراق کشف شد، علی رغم اینکه ما، نیروی انتظامی و گمرک بارها اعلام کرده‌ایم که هیچ یک از آن‌ها ایرانی نبوده است، اما شبکه‌های معاند خارجی بر روی افکار ساده‌لوحی که شنونده و مخاطب آنها هستند، کار می‌کنند.

رییس سازمان غذا و دارو: مخاطب رسانه های معاند، ساده‌لوح هستند

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدرضا شانه ساز روز گذشته در بخش نخست نشست خبری ویدیو کنفرانسی در استودیو سلامت وزارت بهداشت در پاسخ به سوالی درباره کشف داروهای قاچاق در عراق گفت: امروز شاهدیم که یک شیطنت رسانه‌ای توسط شبکه‌های معاند شکل می‌گیرد و بر همین اساس درخواست‌مان از رسانه‌های کشور این است که به ما کمک کنند. شبکه‌هایی که سال‌هاست شاهدند که ملت ما در زمینه دارو و تجهیزات پزشکی تحریم هستند، کوچکترین خبری از تحریم را منعکس نمی‌کنند، اما درباره یک خبر کاملا کذب و دروغ مانند کشف داروهای ایرانی در کشور همسایه‌ ما عراق، به دروغ اخبار گسترده‌ای را منعکس می‌کنند. در حالی که یک قلم از آن داروها ایرانی نبود. فقط می‌توانم اظهار تاسف کنم برای کسانی که ردای مقدس خبررسانی را به تن کردند، اما به دلیل مسائل مادی به انتشار اخبار دروغ تن می‌دهند.

شانه ساز همچنین تاکید کرد: ۱۹ کامیونی که در کشور عراق کشف شد، علی رغم اینکه ما، نیروی انتظامی و گمرک بارها اعلام کرده‌ایم که هیچ یک از آن‌ها ایرانی نبوده است، اما شبکه‌های معاند خارجی بر روی افکار ساده‌لوحی که شنونده و مخاطب آنها هستند، کار می‌کنند. به هموطنان هوشیار و خواهران و برادرانم می‌گویم و اطمینان می‌دهم که هیچ یک از این داروها به هیچ عنوان ایرانی نبوده و این خبر کذب محض است. تمام دستگاه‌ها و رسانه‌های رسمی کشور و دستگاه‌های متولی قاچاق این بحث را با حساسیت رصد کردند و امروز این مساله ثابت شده است. متاسفم که برخی در داخل هم به این اخبار دامن می‌زنند.

منبع: مدارا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر