کد خبر: 94575
A

ماجرای تجاوز آهنگساز معروف به دختر جوان/ دختر ۱۴ ساله: جوان آهنگساز با تهدید چاقو آزارم داد/ متهم: بخاطر نجات از دست اوباش سوارش کردم

دوشنبه شب زمانی که مأموران کلانتری 169 مشیریه کنار کیوسک پلیس ایستاده بودند، دختر نوجوانی خود را از یک خودروی پژو در حال حرکت بیرون انداخت و سپس با عجله به سمت مأموران پلیس دوید و با فریاد از آنها کمک خواست.

ماجرای تجاوز آهنگساز معروف به دختر جوان/ دختر  ۱۴ ساله: جوان آهنگساز با تهدید چاقو آزارم داد/ متهم: بخاطر نجات از دست اوباش سوارش کردم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ جملات بریده بریده دختر 14 ساله نشان می‌داد که راننده خودروی پژو 405 او را ربوده و با تهدید چاقو مورد آزار و اذیت قرار داده است.

از سوی دیگر راننده خودروی پژو با دیدن این صحنه پا روی پدال گاز گذاشت و با سرعت از محل دور شد.

مأموران بلافاصله تعقیب و گریز را آغاز کرده و موفق شدند راننده متواری را چند خیابان آن طرف‌تر بازداشت کنند.

آدم ربایی با تهدید

دختر 14 ساله در تحقیقات گفت: مادرم 100 هزار تومان به من پول داد تا از رستوران غذا بخرم. از خانه‌مان در حوالی میدان شوش خارج شدم و به سمت رستوران رفتم که راننده خودروی پژو 405 با چاقو از خودرواش پیاده شد و با تهدید مرا به زور سوار خودرویش کرد. او داخل خودرو مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و 100 هزار تومانم را هم سرقت کرد.

هر چه التماسش کردم که مرا رها کند توجهی نکرد. در راه ناگهان چشمم به چند مأمور افتاد که کنار خیابان ایستاده بودند. من هم از فرصت استفاده کردم و خودم را از ماشین به بیرون انداخته و به مأموران پناه بردم.

اما مرد جوان در بازجویی‌ها گفت: من آهنگساز هستم و برای خواننده های زیرزمینی آهنگ می سازم نامزد دارم این دختر دروغ می‌گوید. روز حادثه از محل کارم به خانه می‌آمدم که در حوالی خیابان مشیریه دختر نوجوان را دیدم که به دام مرد موتوسواری افتاده بود.خیلی ناراحت شدم و برای نجات او با موتورسوار درگیر شدم. وی که جدال را بی‌نتیجه می‌دید، دختر را رها کرد و از محل متواری شد. من هم او را سوار خودروام کردم تا به خانه‌اش برسانم اما چند دقیقه بعد ناگهان دختر نوجوان از ماشین بیرون پرید و خودش را به مأموران رساند. من که این صحنه را دیدم ترسیدم و فرار کردم.

با توجه به اظهارات دختر 14 ساله، مرد جوان در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر