کد خبر: 94869
A

بیمارستان موقوفه فوق تخصصی نورافشار در متن یک تحول بزرگ

؛ برخی اوقات در جای جای این سرزمین مقدس انسانی هایی زندگی می کنند که در عین گمنامی، کارشان آنقدر هویداست که همانند نور خورشید به هم نوعان خود عشق و محبت تزریق می کنند .

بیمارستان موقوفه فوق تخصصی نورافشار در متن یک تحول بزرگ

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ برخی اوقات در جای جای این سرزمین مقدس  انسانی هایی  زندگی می کنند که در عین گمنامی، کارشان آنقدر هویداست که همانند نور خورشید به هم نوعان خود عشق و محبت تزریق می کنند .

پزشکان و کادر درمانی بیمارستان موقوفه فوق تخصصی نورافشار جمعیت هلال احمر از این تبارند، انها عاشق اند؛ عاشق مردم؛ عاشق کمک به مردم و می دانیم که سبب عشق به مردم، عشق به خداست....

بارها  تیم های پزشکی و توانبخشی  بیمارستان  نورافشارجمعیت هلال احمر  را دیده یا شنیده ایم که درخدمت به بیماران ، لبخند یک بیمار نیازمند را به هزاران اسکناس رنگ رنگ ترجیح داده و از فضای آرام و به دور از دغدغه مطب فاصله گرفته و در این ایام سخت کرونا با حضور شبانه روزی در بیمارستان و در کنار بیماران به بهبودی و نقش بستن یک لبخند بر لبان یک بیمار دل بسته اند..

پای صحبتشان که بنشینی، از صمیم جان آواز عشق و عاشقی سر می دهند و از ساحل نجات این خدمت می گویند: آنات کمک به دیگران آنقدر دل انگیز است که سرشاری آن برای یک پزشک و پرستار همیشگی است، وقتی به درد یک بیمار توجه کنی و او را نجات دهی، انگار پرواز می کنی، گویی روی ابرها راه می روی، سبک می شوی؛ سبکبال.

نیروهای خدوم  بیمارستان موقوفه فوق تخصصی نورافشار جمعیت هلال احمر بدون هیاهو و تنها با هدف خدمت بی منت به بیماران مشغول انجام وظیفه خطیر خود هستند، این عاشقانی که نه سودای نان دارند و نه  سودای نام بدور از خودنمایی و خود ستایی نشستن یک لبخند بر سیمای یک مادر که فرزند معلول خود را برای مداوا به این مرکز آورده است را به همه زرق و برق این دنیای فانی عوض نمی کنند.

صحبت از دریا دلانی است که بیشترین بار مسئولیت اهداف اصلی جمعیت هلال احمر را بر دوش دارند و در حقیقت رسالت خطیر این نهاد مردمی با تلاش ها و مجاهدت های این دریادلان به منصه ظهور رسیده است.

به نظر می رسد با شیب فعلی در آینده نزدیک شاهد اتفاقات بسیار مثبت و خوب در بیمارستان موقوفه فوق تخصصی نورافشار جمعیت هلال احمر در راستای اهداف متعالی این نهاد مردمی باشیم، اتفاقات مثبت و موثری  که بدون شک با تلاش های مدیریت و کادر درمان روی خواهد داد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر