کد خبر: 95186
A

ممنوعیت جابجایی مسافران بدون دریافت تست کرونا از ۲۸ آبان

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از ممنوعیت جابجایی مسافران به صورت زمینی هوایی و دریایی بدون دریافت تست کرونا از ۲۸ آبان ماه به بعد خبر داد.

ممنوعیت جابجایی مسافران بدون دریافت تست کرونا از ۲۸ آبان

به گزارش دیده بان ایران؛  «علیرضا رئیسی» سخنگوی ستاد ملی کرونا طی نامه‌ای به معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی، معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت راه‌آهن و معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر لزوم اجتناب از جابه جایی بیماران با تست منفی و در دست داشتن جواب تست تاکید کرد.

متن نامه به این شرح است: در راستای اجرای بند (7) مصوبه جلسه چهل و دوم ستاد ملی مدیریت کرونا، در مورد عدم جابجایی مسافران دارای تست کرونای مثبت و با عنایت به تسریع در قطع زنجیره انتقال کرونا، از تاریخ 28 آبان 1399 هرگونه جابجایی مسافر به صورت هوایی، زمینی و دریایی بدون دریافت نتیجه تست کرونا ممنوع است.

بدین منظور با توجه به پیاده‌سازی بستر فنی توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران؛ لازم است با هماهنگی آن سازمان نسبت به برقراری ارتباط با بستر دولت الکترونیک آن سازمان اقدام و از این طریق استعلام لازم از پایگاه داده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شود. بدین منظور آقایان پیام مصور با شماره همراه محمدرضا آقائی‌پور با شماره تماس و محمد ملااحمدی با شماره تماس به عنوان رابطان محترم فنی بخش سازمان فناوری اطلاعات ایران معرفی می‌شوند.

دکتر علیرضا رئیسی

معاون بهداشت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر