کد خبر: 95413
A

مردی که با مسموم کردن رانندگان تاکسی از آنها سرقت می کرد بازداشت شد + عکس

چندی قبل راننده یک خودروی مسافربر با مراجعه به پلیس از سرقت اموالش خبر داد و گفت: مرد جوانی را در غرب استان تهران به مقصد تهران به‌عنوان مسافر دربستی سوار خودروام کردم. او با مسموم کردن من، اموالم را دزدید. تا کنون بیش از ۷ راننده در تهران و شهرستان های غرب تهران مانند فردیس، کرج و شهریار با این شیوه سرقت شده است

مردی که با مسموم کردن رانندگان تاکسی از آنها سرقت می کرد بازداشت شد + عکس

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ چندی قبل راننده یک خودروی مسافربر با مراجعه به پلیس از سرقت اموالش خبر داد و گفت: مرد جوانی را در غرب استان تهران به مقصد تهران به‌عنوان مسافر دربستی سوار خودروام کردم. در میان راه وی به بهانه خریدن آبمیوه درخواست کرد تا جلوی مغازه‌ای توقف کنم. بعد از آن مرد جوان از خودرو پیاده شد و آبمیوه‌ای نیز برای من خرید. پس از خوردن آن احساس خواب آلودگی شدیدی کردم و برای اینکه تصادف نکنم به آرامی در کنار جاده توقف کردم اما دیگر به یاد ندارم چه اتفاقی افتاد تا اینکه وقتی به هوش آمدم در بیمارستان بودم و متوجه شدم مسافر فریبکار با آبمیوه مسموم مرا بیهوش کرده و پول و وسایل با ارزشم را ربوده است.

سرهنگ کارآگاه خیرالله دولت‌خواه، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران در تشریح این خبر گفت: این پرونده از سوی بازپرس دادسرای ناحیه ۱۰ تهران به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران فرستاده شد. در حین تحقیقات پلیسی رانندگان دیگری نیز به پایگاه پنجم این پلیس مراجعه کردند و اظهار داشتند از سوی یک مسافر بیهوش شده و اموال شان به سرقت رفته است.

با توجه به اینکه احتمال می‌رفت سرقت‌ها سریالی و سارق یک نفر باشد تحقیقات پلیسی ادامه پیدا کرد تا اینکه مأموران سرکلانتری پنجم مرد جوانی را به اتهام تهدید دستگیر کرده و در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار دادند.

در بررسی بیشتر تعدادی مدارک هویتی از وی کشف شد که صاحبان مدارک هویتی به پایگاه پنجم دعوت شدند و متهم را شناسایی کردند و مشخص شد وی همان سارق مسافرنما است.

همچنین در رصدهای اطلاعاتی هویت واقعی متهم شناسایی و مشخص شد وی سابقه دار بوده و پیش‌تر ۳ بار به جرم سرقت روانه زندان شده‌ است. متهم علاوه بر زورگیری به بیهوش کردن سریالی رانندگان خودروهای سواری و سرقت اموال شان اعتراف کرد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: دستور انتشار تصویر بدون پوشش متهم از سوی بازپرس پرونده صادر و رانندگانی که در یک سال گذشته به این شیوه اموال شان سرقت شده است، می‌توانند به دادسرای ناحیه ۱۰ تهران یا پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران واقع در خیابان آزادی، ابتدای بزرگراه یادگار امام، خیابان زنجان شمالی مراجعه کنند

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر