کد خبر: 95437
A

کدام استان‌ها از فردا سرد و بارانی می‌شوند؟+اسامی

دمای هوا از فردا تا پایان هفته در شمال‌شرق کشور بین ۶ تا ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد، از این‌رو دمای بیشینه در مناطق سردسیر شمال شرق به زیر صفر درجه خواهد رسید.

کدام استان‌ها از فردا سرد و بارانی می‌شوند؟+اسامی

 به گزارش سایت دیده بان ایران؛ دمای هوا از فردا تا پایان هفته در شمال‌شرق کشور بین ۶ تا ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد، از این‌رو دمای بیشینه در مناطق سردسیر شمال شرق به زیر صفر درجه خواهد رسید.

امروز در گیلان و مازندران بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود، بارش پراکنده باران در استان‌های گلستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، قزوین، همدان، مرکزی، خراسان شمالی، لرستان، شمال و غرب اصفهان، بوشهر، قم و ارتفاعات استان‌های البرز، تهران و سمنان دور از انتظار نیست.

فردا در گیلان و مازندران نیز رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید خواهیم داشت و در استان‌های گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، اصفهان، تنگه هرمز و شرق هرمزگان نیز بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

روز پنجشنبه بارش در گیلان به صورت رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید و در غرب مازندران، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، تهران و البرز به‌صورت بارش پراکنده خواهد بود.

روز جمعه در شمال غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی و غرب گیلان بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، طی روز شنبه با تشدید ناپایداری‌های جوی در نیمه غربی کشور به ویژه غرب، جنوب غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمالی و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی، رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید خواهیم داشت.

روز شنبه در بخش‌هایی از شمال شرق کشور نیز بارش دور از انتظار نیست همچنین ریزش تگرگ در دامنه‌های زاگرس مرکزی و غرب کشور پیش‌بینی می‌شود.

دمای هوا از فردا تا پایان هفته در شمال‌شرق کشور بین ۶ تا ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد، از این‌رو دمای بیشینه در مناطق سردسیر شمال شرق به زیر صفر درجه خواهد رسید همچنین از امروز تا پنجشنبه دریای خزر، خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر