کد خبر: 95534
A

حمله دو موتور سوار به یک پیتزافروشی در سروستان/ مهاجمان بازداشت شدند

سرهنگ "عبدالرسول مجتهدی" بیان کرد: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 خبری مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به جرح در یکی از محلات این شهرستان به مأموران اعلام شد. وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که 2 نفر با مراجعه به یک مغازه پیتزافروشی، مالک آن را با ضربات چاقو مضروب و متواری شده‌اند.

حمله دو موتور سوار به یک پیتزافروشی در سروستان/ مهاجمان بازداشت شدند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ فرمانده انتظامی "سروستان" از دستگیری 2 نفر از ضاربان که یک شهروند را با ضربات چاقو مضروب کرده بودند در کمتر از 6 ساعت خبر داد.

سرهنگ "عبدالرسول مجتهدی" بیان کرد: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 خبری مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به جرح در یکی از محلات این شهرستان به مأموران اعلام شد.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که 2 نفر با مراجعه به یک مغازه پیتزافروشی، مالک آن را با ضربات چاقو مضروب و متواری شده‌اند.

سرهنگ "مجتهدی" خاطر نشان کرد: ماموران موفق شدند با انجام تحقیقات فنی و تخصصی هر 2 نفر ضارب را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان "سروستان" با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به جرم خود اقرار کردند، عنوان داشت: مصدوم توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل و حال عمومی وی رضایت بخش نمی‌باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر