کد خبر: 95872
A

کشف محموله بزرگ قاچاق سلاح در ارومیه

فرمانده لشکر عملیاتی 3 حمزه(ع) سپاه شهدای آذربایجان غربی، گفت: با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، محموله بزرگ سلاح حین ورود به کشور کشف و توقیف شد.

کشف محموله بزرگ قاچاق سلاح در ارومیه

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سردار یدالله آبروشن صبح امروز در حاشیه رونمایی از کشفیات سلاح در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه، محموله بزرگ سلاح حین ورود به کشور کشف و توقیف شد.

وی افزود: این محموله شامل ۲۷۱ قبضه انواع اسلحه جنگی و شکاری می باشد که عوامل مزدور و فرصت طلب قصد داشتند تا با انتقال آن ها به شهرهای عمقی کشور، آرامش و امنیت مردم را برهم بزنند که با اقدام به موقع اطلاعاتی و عملیاتی رزمندگان سپاه در شمال غرب کشور ناکام ماندند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۳ حمزه(ع) سپاه شهدای آذربایجان غربی، گفت: با توجه به برنامه ریزی عناصر ضدانقلاب جهت ایجاد ناامنی در شهرها و نیز کاربرد سلاح های مکشوفه در اغتشاشات که بیشتر آنها از نوع کلت کمری و شورشی می باشد، لذا قبل از ایجاد هرگونه شرارت، در تور اطلاعاتی سپاه گرفتار و مورد ضربه قرار گرفتند.

وی در پایان تاکید کرد: قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه در راستای ایجاد امنیت پایدار در منطقه شمال غرب کشور؛ با هرگونه عوامل ناامن کننده، برخوردی قاطع و پشیمان کننده خواهد داشت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر