کد خبر: 96842
A

شهردار بندر امام تعلیق شد/ فرماندار بندر ماهشهر: این شهردار در مدت آبگرفتگی از وظایف خود قصور کرده

محسن بیرانوند فرماندار بندر ماهشهر در بندر امام خمینی(ره) اظهار کرد: شهردار بندر امام خمینی(ره) تعلیق شده است طبق قانون استاندار خوزستان به مدت سه ماه می‌تواند شهردار را تعلیق کند. وی ادامه داد: شهردار بندر امام خمینی(ره) در مدت آبگرفتگی از وظایف خود قصور کرده و باعث خسارت به مردم و تاسیسات دولتی شده است.

شهردار بندر امام تعلیق شد/ فرماندار بندر ماهشهر: این شهردار در مدت آبگرفتگی از وظایف خود قصور کرده

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محسن بیرانوند فرماندار بندر ماهشهر درباره عدم انجام وظیفه شهردار این شهر و آبگرفتی معابر گفت: شهردار بندر امام خمینی(ره) تعلیق شده است طبق قانون استاندار خوزستان به مدت سه ماه می‌تواند شهردار را تعلیق کند.

وی افزود: ابلاغ تعلیق به شهردار بندر امام خمینی(ره) محمد عبیاوی انجام شده است و طبق قانون شهردار بندر امام خمینی(ره) تعلیق است.

وی ادامه داد: شهردار بندر امام خمینی(ره) در مدت آبگرفتگی از وظایف خود قصور کرده و باعث خسارت به مردم و تاسیسات دولتی شده است.

فرماندار بندرماهشهر بیان کرد: شورای اسلامی شهر باید سریعا سرپرستی را برای شهرداری بندر امام خمینی(ره) مشخص نماید.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تصمیمی برای شورای شهر بندر امام خمینی(ره) نیز اتخاذ شده است یا خیر اظهار کرد: در خصوص شورای شهر نیز در حال بررسی هستیم و در صورت مشخص شدن اهمال کاری در انجام وظایف محوله برای شورای شهر نیز تصمیمات مقتضی گرفته خواهد شد.

 

منبع: قارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر